Quote (pr_jeppe @ May 2 2012 06:40pm)
det er okay
Hmm hvorfor vil alle spille soso?
sorc er den bedste starter char hvis du gerne vil mf,e hurtigt eftersom engima ikke behøves
jeg vil gerne spille light
Men kan spille hvad end folk nu vil ha, er ikke så sippet

P.s det er mig der hedder thorndahl på ts3, er bare igang med at lave lidt mad inden vi starter
This post was edited by 01np on May 2 2012 12:44pm