d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fed Ven At Have ! > D3
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 27 2012 12:59pm
Quote (TheAngel @ 27 Apr 2012 20:56)
:rofl: Du fatter intet omkring d2jsp, så synes du skal tie stille på det område.
Du aner INTET omkring hvad der er sket i mit liv det sidste 1, så igen, du skulle måske tie stille om det også?

Alt i alt, jeg er sådan set fløjtne ligeglad med en lille mide som dig, som tror du er bedre end alle andre :)


Hvad har dit liv med d2jsp at gøre? Jeg er ikke bedre end andre, og har aldrig skrevet det..
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
Apr 27 2012 12:59pm
dam boys prøv at chill ned..
SIT_nTakeNotes > du har ondt i røven over en som er på kontanthjælp?? det holder sq ikke dude
TheAngel > prøv at forklar dig istedet for at sige hold kæft der er sikkert flere som gerne
vil vide hvorfor du ikke har rådt til d3.. og siden du har lavet det her topic må det da være
ok at folk sprøger?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 27 2012 01:00pm
Quote (Haj @ Apr 27 2012 08:59pm)
dam boys prøv at chill ned..
SIT_nTakeNotes > du har ondt i røven over en som er på kontanthjælp?? det holder sq ikke dude
TheAngel > prøv at forklar dig istedet for at sige hold kæft der er sikkert flere som gerne
vil vide hvorfor du ikke har rådt til d3.. og siden du har lavet det her topic må det da være
ok at folk sprøger?


Han spurgte ikke på noget som helst tidspunkt overhovedet :) Og mange folk her ved faktisk godt hvorfor jeg er arbejdsløs.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 27 2012 01:02pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Apr 27 2012 07:59pm)
Hvad har dit liv med d2jsp at gøre? Jeg er ikke bedre end andre, og har aldrig skrevet det..


Blander mig normalt..

1992, hvad er du? ~~ 20 år gammel, burde du ikke være i gang med en længere uddannelse eller er du skraldemand og har en lorte dag?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 27 2012 01:03pm
Quote (FasterA @ 27 Apr 2012 21:02)
Blander mig normalt..

1992, hvad er du? ~~ 20 år gammel, burde du ikke være i gang med en længere uddannelse eller er du skraldemand og har en lorte dag?


Universitet, jura.

Angel, læs #18 & #22..
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 27 2012 01:06pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Apr 27 2012 09:03pm)
Universitet, jura.

Angel, læs #18 & #22..


Ingen ting om at du spørger om noget som helst.. Du tror bare jeg intet gør for at finde arbejde.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 27 2012 01:08pm
Quote (TheAngel @ 27 Apr 2012 21:06)
Ingen ting om at du spørger om noget som helst.. Du tror bare jeg intet gør for at finde arbejde.


Nej okay, ked af du fik det indtryk.. Slå streg over, det trods alt fredag :)
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Apr 27 2012 01:32pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 27 Apr 2012 19:48)
Dvs. du skriver mere end 30 postes hver dag? En skam hvad mine skattepenge går til..


hvor meget betaler du i skat? du er 20 år gammel, vil skyde på du de næste 20 år kun betaler tilbage havd du allerede har fået, skolegang, læge besøg, veje osv...

Nu siger jeg ikke Theangel er syg men syntes måske du skal læse den her for det er ikke alle der er arbejdsløse som selv er skyld i det

REGLER FOR LANGTIDSSYGE MED SYGDOMME DER IKKE KAN SES MED DET BLOTTE ØJE!

1. Laver du noget så forbered dig på kommentaren: - Jaså kan du godt det når du er syg? sagt i en mistænkelig tone.

2. Laver du ikke noget så forbered dig på kommentaren: - du må da orke at lave et eller andet, sagt i en bebrejdende tone.

3. Smiler du og er glad bliver du mødt med kommentaren: - Jeg troede du var syg?.

4. Smiler du ikke bliver du mødt med kommentaren: - op med humøret, Vær positiv, så bliver det hele lidt bedre.

5. Deltager du i socialt sammenhæng, så vær forberedt at der altid er nogen der bemærker det, ikke for at de er glade for at se dig der, men fordi de ikke forstår at du orker at komme, da du er jo syg.

6. Lader du være med at deltage i sociale sammenhæng kommer kommentaren: - Men du har jo godt af at komme ud blandt mennesker.

7. Et hvert svar på spørgsmålet: hvordan har du det? - vil altid være et forkert svar. Enten fordi du er FOR positiv eller FOR negativ.

8. Vær altid klar til at forklare og forsvare hvorfor du gør det du gør i enhver situation, og vær klar over at dine svar altid vil være genstand for en diskussion.

9. "Friske" personer vil kappes om at fortælle dig løsninger på alle dine problemer - det er bare at gøre som dem !! De har jo holdt sig raske
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 27 2012 01:43pm
Quote (Slave @ 27 Apr 2012 21:32)
hvor meget betaler du i skat? du er 20 år gammel, vil skyde på du de næste 20 år kun betaler tilbage havd du allerede har fået, skolegang, læge besøg, veje osv...

Nu siger jeg ikke Theangel er syg men syntes måske du skal læse den her for det er ikke alle der er arbejdsløse som selv er skyld i det

REGLER FOR LANGTIDSSYGE MED SYGDOMME DER IKKE KAN SES MED DET BLOTTE ØJE!

1. Laver du noget så forbered dig på kommentaren: - Jaså kan du godt det når du er syg? sagt i en mistænkelig tone.

2. Laver du ikke noget så forbered dig på kommentaren: - du må da orke at lave et eller andet, sagt i en bebrejdende tone.

3. Smiler du og er glad bliver du mødt med kommentaren: - Jeg troede du var syg?.

4. Smiler du ikke bliver du mødt med kommentaren: - op med humøret, Vær positiv, så bliver det hele lidt bedre.

5. Deltager du i socialt sammenhæng, så vær forberedt at der altid er nogen der bemærker det, ikke for at de er glade for at se dig der, men fordi de ikke forstår at du orker at komme, da du er jo syg.

6. Lader du være med at deltage i sociale sammenhæng kommer kommentaren: - Men du har jo godt af at komme ud blandt mennesker.

7. Et hvert svar på spørgsmålet: hvordan har du det? - vil altid være et forkert svar. Enten fordi du er FOR positiv eller FOR negativ.

8. Vær altid klar til at forklare og forsvare hvorfor du gør det du gør i enhver situation, og vær klar over at dine svar altid vil være genstand for en diskussion.

9. "Friske" personer vil kappes om at fortælle dig løsninger på alle dine problemer - det er bare at gøre som dem !! De har jo holdt sig raske


Har set den før et eller andet sted. Kan selvfølgelig ikke sætte mig ind i det, men jeg kunne sagtens forestille mig, at det er hvad man bliver mødt med, hvis man har en psykisk lidelse eller lign.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 27 2012 02:58pm
Quote (Grandebedte @ 27 Apr 2012 21:43)
Har set den før et eller andet sted. Kan selvfølgelig ikke sætte mig ind i det, men jeg kunne sagtens forestille mig, at det er hvad man bliver mødt med, hvis man har en psykisk lidelse eller lign.


1+
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll