d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars 2 Beta > Denne Weekend
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 28 2012 06:24am
Skal lige forstå, ved køb henter man en beta klient - og får så spillet tilsendt når det engang bliver udgivet, eller hvad er det man får for de 400 kr?

This post was edited by Whyred on Apr 28 2012 06:24am
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 28 2012 02:38pm
Quote (JVL @ 27 Apr 2012 23:21)
Er det her seriøst mate? Forklar lige helt præcis hvordan det funger :-) Elsker pvp, og bare det at man ikke skal grinde sig til gearet har gjort mig interesseret.


100% dit gear bliver skaleret så det har max stats, kun i structured ikke WvW

Quote (Whyred @ 28 Apr 2012 13:24)
Skal lige forstå, ved køb henter man en beta klient - og får så spillet tilsendt når det engang bliver udgivet, eller hvad er det man får for de 400 kr?



du for en key tilsendt via mail :)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 28 2012 03:14pm
Quote (LazyDazy @ 28 Apr 2012 21:38)
100% dit gear bliver skaleret så det har max stats, kun i structured ikke WvW




du for en key tilsendt via mail :)



Og så spiller man bare videre når det engang bliver udgivet, med den klient man henter ved køb af spillet?
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 28 2012 03:40pm
yeah :)
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Apr 30 2012 05:32am
GW2 var awesome, der er dog lige et par ting der skal rettes op på, men det var jo også kun en beta. Og de har allerede sagt at de fikser mange af de ting jeg synes der ikke fungerede så godt. Så release bliver epic.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 30 2012 06:01am
Quote (kqster @ Apr 30 2012 12:32pm)
GW2 var awesome, der er dog lige et par ting der skal rettes op på, men det var jo også kun en beta. Og de har allerede sagt at de fikser mange af de ting jeg synes der ikke fungerede så godt. Så release bliver epic.


Kunne man prøve pvp i betaen?
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 30 2012 06:10am
Quote (kqster @ 30 Apr 2012 12:32)
GW2 var awesome, der er dog lige et par ting der skal rettes op på, men det var jo også kun en beta. Og de har allerede sagt at de fikser mange af de ting jeg synes der ikke fungerede så godt. Så release bliver epic.



Hvilke ting er det de vil ændre på?
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 30 2012 06:54am
Quote (JVL @ 30 Apr 2012 13:01)
Kunne man prøve pvp i betaen?


både structured og WvW :)

Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Apr 30 2012 09:39am
Quote (Whyred @ Apr 30 2012 02:10pm)
Hvilke ting er det de vil ændre på?


Det vigtigste er at man kommer ud i samme overflow server som dem man er i party med, hvilket betyder at man kan spille med sine venner. Det kunne godt være svært at finde hinanden i start områderne her under betaen.

Derudover er det jo også sikkert at man kan lave organized teams i 5v5 da de jo vil have det til en E-sport. Det kunne man heller ikke i betaen der var auto balance på hele tiden.

Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll