d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo Ii Reset > Showtek Og Jeg
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 24 2012 03:54am
Quote (MrLennon @ 24 Apr 2012 10:03)
Det er heller ikke Iron man, det er et start team til den nye ladder..

Iron man er når nogen laver en char på HC og stiger til lvl 9 og duellere til last man standing..


eller når man tager hele spillet uden eq.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 24 2012 04:13am
Quote (MrLennon @ Apr 24 2012 09:03am)
Det er heller ikke Iron man, det er et start team til den nye ladder..

Iron man er når nogen laver en char på HC og stiger til lvl 9 og duellere til last man standing..



Right, my bad.
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Apr 24 2012 04:16am
hvis der er en som hopper fra så send en pm =)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Apr 24 2012 07:05am
Quote (Bjerre @ Apr 24 2012 07:16am)
hvis der er en som hopper fra så send en pm =)


de fleste tumper rykker vel videre til wow2... øhh, jeg mener diablo 3.
Så du kan vel godt nå at være med.. hvis ikke i første omgang, så er jeg frisk på at tage en omgang til..

Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 24 2012 07:23am
Quote (MrLennon @ Apr 24 2012 02:05pm)
de fleste tumper rykker vel videre til wow2... øhh, jeg mener diablo 3.
Så du kan vel godt nå at være med.. hvis ikke i første omgang, så er jeg frisk på at tage en omgang til..


:rofl:
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Apr 24 2012 08:20am
Men som sagt til Stefan, jeg kan ikke spille til mere end 2-3 om natten da jeg skal i skole dagen efter

This post was edited by Showtek on Apr 24 2012 08:26am
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 24 2012 08:54am
Quote (Showtek @ Apr 24 2012 04:20pm)
Men som sagt til Stefan, jeg kan ikke spille til mere end 2-3 om natten da jeg skal i skole dagen efter


Kan Jonas heller ikke :)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 24 2012 03:00pm
Det var d. 9 maj kl. 21.00 ? :-)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 24 2012 03:01pm
Quote (JVL @ Apr 24 2012 11:00pm)
Det var d. 9 maj kl. 21.00 ? :-)


d. 2 maj kl XX.XX
ingen ved egentlig tidspunktet endnu :p
Retired Moderator
Posts: 23,296
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,220.00
Trader: Trusted
Apr 25 2012 07:07am
Jeg kan desværre ikke deltage i Ladder Reset alligevel. Har en skriftlig prøve dagen efter, så det går ikke, at jeg spiller til kl. 2-3 om natten.

Jeg ønsker jer dog alt mulig held og lykke med reset! :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll