☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Diablo Ii Reset > Showtek Og Jeg
Prev
1
2
3
4
5
6
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1630
Replies: 77
Track Topic
LOLouis
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold
:
702.00
#31
Apr 24 2012 03:54am
Quote (MrLennon @ 24 Apr 2012 10:03)
Det er heller ikke Iron man, det er et start team til den nye ladder..
Iron man er når nogen laver en char på HC og stiger til lvl 9 og duellere til last man standing..
eller når man tager hele spillet uden eq.
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#32
Apr 24 2012 04:13am
Quote (MrLennon @ Apr 24 2012 09:03am)
Det er heller ikke Iron man, det er et start team til den nye ladder..
Iron man er når nogen laver en char på HC og stiger til lvl 9 og duellere til last man standing..
Right, my bad.
Bjerre
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold
:
5,790.00
#33
Apr 24 2012 04:16am
hvis der er en som hopper fra så send en pm =)
MrLennon
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold
:
0.00
#34
Apr 24 2012 07:05am
Quote (Bjerre @ Apr 24 2012 07:16am)
hvis der er en som hopper fra så send en pm =)
de fleste tumper rykker vel videre til wow2... øhh, jeg mener diablo 3.
Så du kan vel godt nå at være med.. hvis ikke i første omgang, så er jeg frisk på at tage en omgang til..
FasterA
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold
:
215.05
#35
Apr 24 2012 07:23am
Quote (MrLennon @ Apr 24 2012 02:05pm)
de fleste tumper rykker vel videre til
wow2... øhh, jeg mener diablo 3.
Så du kan vel godt nå at være med.. hvis ikke i første omgang, så er jeg frisk på at tage en omgang til..
Showtek
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold
:
56,962.88
Trader:
Trusted
#36
Apr 24 2012 08:20am
Men som sagt til Stefan, jeg kan ikke spille til mere end 2-3 om natten da jeg skal i skole dagen efter
This post was edited by Showtek on Apr 24 2012 08:26am
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#37
Apr 24 2012 08:54am
Quote (Showtek @ Apr 24 2012 04:20pm)
Men som sagt til Stefan, jeg kan ikke spille til mere end 2-3 om natten da jeg skal i skole dagen efter
Kan Jonas heller ikke
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#38
Apr 24 2012 03:00pm
Det var d. 9 maj kl. 21.00 ? :-)
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#39
Apr 24 2012 03:01pm
Quote (JVL @ Apr 24 2012 11:00pm)
Det var d. 9 maj kl. 21.00 ? :-)
d. 2 maj kl XX.XX
ingen ved egentlig tidspunktet endnu
Markos.
Retired Moderator
Posts: 23,296
Joined: Feb 8 2006
Gold
:
147,220.00
Trader:
Trusted
#40
Apr 25 2012 07:07am
Jeg kan desværre ikke deltage i Ladder Reset alligevel. Har en skriftlig prøve dagen efter, så det går ikke, at jeg spiller til kl. 2-3 om natten.
Jeg ønsker jer dog alt mulig held og lykke med reset!
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact