d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Andre Der Har Problemer? > Fgs
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 21 2012 12:01pm
Quote (Grandebedte @ Apr 21 2012 06:26pm)
Hvorfor egentlig ikke? Fg bliver da ikke mindre fuldstændig værdiløst af at være vundet via poker.


helt enig! :D
det er da lige gyldigt om man har fået dem via poker eller via d2 :D?
men, det syntes njaq åbenbart ikk.. ^^
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 21 2012 02:16pm
Quote (bettelap @ Apr 21 2012 07:01pm)
helt enig! :D
det er da lige gyldigt om man har fået dem via poker eller via d2 :D?
men, det syntes njaq åbenbart ikk.. ^^


fordi han er mega nærrig.. og hans liv består af jsp ^^
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
Apr 21 2012 02:41pm
Quote (Marquina @ Apr 21 2012 10:16pm)
fordi han er mega nærrig.. og hans liv består af jsp ^^


Inb4 locked
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 21 2012 03:23pm
Quote (Historyx @ Apr 21 2012 09:41pm)
Inb4 locked


inb4 rage?

det jo sandheden :-) hans arbejde er jsp, dvs. hans liv er jsp. end of story
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
Apr 21 2012 04:41pm
Quote (Marquina @ Apr 21 2012 11:23pm)
inb4 rage?

det jo sandheden :-) hans arbejde er jsp, dvs. hans liv er jsp. end of story


Ville godt se hvor meget han tjener på jsp
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 21 2012 05:28pm
Quote (Historyx @ 22 Apr 2012 00:41)
Ville godt se hvor meget han tjener på jsp


Du kunne jo sende ham en pm og spørge.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 22 2012 01:05am
Quote (Grandebedte @ 22 Apr 2012 01:28)
Du kunne jo sende ham en pm og spørge.


tror ikke han svarer almindelige dødelige
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 22 2012 01:10am
Efter min erfaring svarer han altid på seriøse PM's.

Jeg tror at grunden til at det ikke er tilladt hænger sammen med at poker på d2jsp ikke er tilladt forstået på den måde at de ikke yder support i tilfælde af scam da det hører under kategorien gambling. Samtidig er der mange i pokersektionen der har MANGE fg og ville kunne handle stort ind. Det er heller ikke tilladt at købe derinde såfremt du skaffer fg ved at sælge duped items.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 22 2012 02:40am
Quote (Historyx @ Apr 21 2012 11:41pm)
Ville godt se hvor meget han tjener på jsp


et par 100$$i timen vil jeg tro...bare top50 donor er mere end du tjener de næste mange år vil jeg regne med, medmindre du ender som et eller andet hjernedødt med et par mils om året :)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 22 2012 03:21am
Quote (Marquina @ 22 Apr 2012 10:40)
et par 100$$i timen vil jeg tro...bare top50 donor er mere end du tjener de næste mange år vil jeg regne med, medmindre du ender som et eller andet hjernedødt med et par mils om året :)


tror du han tjener så meget?

han griner sikkert hvergang han logger på jsp
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll