☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Fedt Fedt Fedt :d
Prev
1
2
3
4
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 864
Replies: 38
Track Topic
Grandebedte
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#31
Apr 18 2012 11:54pm
Quote (Monze @ 19 Apr 2012 06:38)
min var 1072..
Ja, jeg fik i hvet fald også under 1100...
Tigerss
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold
:
18,282.74
#32
Apr 19 2012 03:59pm
Quote (Grandebedte @ Apr 18 2012 11:31pm)
Pjat med dig. Vi sejler på en finansiel1.-klasse, kun overgået af Nordkorea. Go back to sleep - your government is in control.
K. Government
wanted
money.
But whatever, as long as I get my money back
LOLouis
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold
:
702.00
#33
Apr 20 2012 12:22am
Quote (Molle_fkk @ 19 Apr 2012 00:47)
Jeg taler af bitter erfaring når jeg siger at SU ikke er nok til at dække det forbrug der følger med en uddannelse. Øl er dyrt.
1 år til su her. Og 1200 er rigeligt. pt er mit forbrug ca. på 200-400 om månedet. totalt.
Headshot
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold
:
32.19
#34
Apr 20 2012 12:49am
Betaler ikke skat HEHEHEHEHEHEHHE
Men fik 644 i feriepenge
dog som den med lavest beløb på mit arbeje
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#35
Apr 20 2012 03:55am
Quote (LOLouis @ Apr 20 2012 07:22am)
1 år til su her. Og 1200 er rigeligt. pt er mit forbrug ca. på 200-400 om månedet. totalt.
Hvad?
Whyred
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold
:
7,525.26
#36
Apr 20 2012 04:20am
Quote (LOLouis @ 20 Apr 2012 07:22)
1 år til su her. Og 1200 er rigeligt. pt er mit forbrug ca. på 200-400 om månedet. totalt.
Øl?
foxxen
Member
Posts: 5,537
Joined: Jul 19 2009
Gold
:
0.00
#37
Apr 21 2012 05:21am
Quote (Whyred @ 20 Apr 2012 11:20)
Øl?
Tror han køber Harbo øl.
Pornfiction
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#38
Apr 21 2012 06:54am
heldige svin XD
endte med at skylde 1100
Sunshines
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold
:
10.75
#39
Apr 21 2012 07:15am
Quote (Tigerss @ Apr 18 2012 04:39pm)
Hvorfor alle har betalt for meget i skat:
Staten havde brug for penge.
Now you know.
Øhh..
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
2
3
4
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact