☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Træning I Hjemmet!
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1139
Replies: 53
Track Topic
FasterA
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold
:
215.05
#31
Apr 18 2012 08:26am
Quote (TheAngel @ Apr 18 2012 02:39pm)
155
170~ og 47,3k
Lige været på vægten
Er ikke underernæret! Spiser hele tiden, men mit hurtige stofsskifte gør
at jeg har meget svært ved at tage på!:)
Monze
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
253,169.00
#32
Apr 18 2012 09:24am
lol jeg er 188 og vejer 91 og størstedelen af dem der træner i det center jeg går i ville kalde mig for det der svarer til skinnyfat.
FasterA
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold
:
215.05
#33
Apr 18 2012 09:51am
Quote (Monze @ Apr 18 2012 04:24pm)
lol jeg er 188 og vejer 91 og størstedelen af dem der træner i det center jeg går i ville kalde mig for det der svarer til skinnyfat.
Sygt nok
Vil ikke engang kalde mig selv total skinny!
LOLouis
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold
:
702.00
#34
Apr 18 2012 09:55am
Quote (FasterA @ 18 Apr 2012 17:51)
Sygt nok
Vil ikke engang kalde mig selv total skinny!
Det lyder nu som om du er ret skinny. Ellers må du være hul eller sådan. for 47kg er ikke meget.
er også selv 17, vejer 80 og 191cm høj.
FasterA
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold
:
215.05
#35
Apr 18 2012 09:56am
Quote (LOLouis @ Apr 18 2012 04:55pm)
Det lyder nu som om du er ret skinny. Ellers må du være hul eller sådan. for 47kg er ikke meget.
er også selv 17, vejer 80 og 191cm høj.
Så må jeg være hul (; men du er så også ca. 20 cm højere, det gør en del:)
LOLouis
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold
:
702.00
#36
Apr 18 2012 09:58am
Quote (FasterA @ 18 Apr 2012 17:56)
Så må jeg være hul (; men du er så også ca. 20 cm højere, det gør en del:)
Selvfølgelig. Men en ca 10% højere burde vel ikke være lig med 40% tungere?
FasterA
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold
:
215.05
#37
Apr 18 2012 10:01am
Quote (LOLouis @ Apr 18 2012 04:58pm)
Selvfølgelig. Men en ca 10% højere burde vel ikke være lig med 40% tungere?
Svært at vurdere
Der kan nemt være en stor forskel på vores kropsbygning
This post was edited by FasterA on Apr 18 2012 10:02am
foxxen
Member
Posts: 5,537
Joined: Jul 19 2009
Gold
:
0.00
#38
Apr 18 2012 10:47am
Quote (Haj @ 15 Apr 2012 21:34)
hey m8 du kunne jo forsøge at vælte en mur..
du skal bare slå og skubbe alt hvad du kan så længe du kan.
gammelt bruce lee trick, bruger det selv
Det virker!
Marquina
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold
:
2,589.10
#39
Apr 18 2012 11:19am
Quote (FasterA @ Apr 18 2012 05:01pm)
Svært at vurdere
Der kan nemt være en stor forskel på vores kropsbygning
post et billede af din størrelse så, for lyder virkelig underligt at du sku være alt andet end ja, ekstrem skinny
FasterA
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold
:
215.05
#40
Apr 18 2012 11:34am
Quote (Marquina @ Apr 18 2012 06:19pm)
post et billede af din størrelse så, for lyder virkelig underligt at du sku være alt andet end ja, ekstrem skinny
Arh! Nu strammer du den satme
I/du kan få et fb foto;)
<- Fra siden (hvis i er blinde)!.
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact