d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Træning I Hjemmet!
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 18 2012 08:26am
Quote (TheAngel @ Apr 18 2012 02:39pm)
155  :ph34r:


170~ og 47,3k ;) Lige været på vægten
Er ikke underernæret! Spiser hele tiden, men mit hurtige stofsskifte gør
at jeg har meget svært ved at tage på!:)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 18 2012 09:24am
lol jeg er 188 og vejer 91 og størstedelen af dem der træner i det center jeg går i ville kalde mig for det der svarer til skinnyfat.

:O
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 18 2012 09:51am
Quote (Monze @ Apr 18 2012 04:24pm)
lol jeg er 188 og vejer 91 og størstedelen af dem der træner i det center jeg går i ville kalde mig for det der svarer til skinnyfat.

:O


Sygt nok ;) Vil ikke engang kalde mig selv total skinny!
:O
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 18 2012 09:55am
Quote (FasterA @ 18 Apr 2012 17:51)
Sygt nok ;) Vil ikke engang kalde mig selv total skinny!
:O


Det lyder nu som om du er ret skinny. Ellers må du være hul eller sådan. for 47kg er ikke meget.
er også selv 17, vejer 80 og 191cm høj.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 18 2012 09:56am
Quote (LOLouis @ Apr 18 2012 04:55pm)
Det lyder nu som om du er ret skinny. Ellers må du være hul eller sådan. for 47kg er ikke meget.
er også selv 17, vejer 80 og 191cm høj.


Så må jeg være hul (; men du er så også ca. 20 cm højere, det gør en del:)
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 18 2012 09:58am
Quote (FasterA @ 18 Apr 2012 17:56)
Så må jeg være hul (; men du er så også ca. 20 cm højere, det gør en del:)


Selvfølgelig. Men en ca 10% højere burde vel ikke være lig med 40% tungere?
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 18 2012 10:01am
Quote (LOLouis @ Apr 18 2012 04:58pm)
Selvfølgelig. Men en ca 10% højere burde vel ikke være lig med 40% tungere?


Svært at vurdere ;) Der kan nemt være en stor forskel på vores kropsbygning ;)


This post was edited by FasterA on Apr 18 2012 10:02am
Member
Posts: 5,537
Joined: Jul 19 2009
Gold: 0.00
Apr 18 2012 10:47am
Quote (Haj @ 15 Apr 2012 21:34)
hey m8 du kunne jo forsøge at vælte en mur..
du skal bare slå og skubbe alt hvad du kan så længe du kan.
gammelt bruce lee trick, bruger det selv  B)


Det virker!
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 18 2012 11:19am
Quote (FasterA @ Apr 18 2012 05:01pm)
Svært at vurdere ;) Der kan nemt være en stor forskel på vores kropsbygning ;)


post et billede af din størrelse så, for lyder virkelig underligt at du sku være alt andet end ja, ekstrem skinny
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 18 2012 11:34am
Quote (Marquina @ Apr 18 2012 06:19pm)
post et billede af din størrelse så, for lyder virkelig underligt at du sku være alt andet end ja, ekstrem skinny


Arh! Nu strammer du den satme ;)
I/du kan få et fb foto;)



<- Fra siden (hvis i er blinde)!.
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll