Quote (Headshot @ 20 Apr 2012 11:52)
Man skulle da godt nok ikke være normal hvis man ikke kan se at det ikke er en "normal" opførsel de har, eller hvis man ikke har venner der kan fortælle det til en. Så jeg kan ikke se problemet i at sende disse programmer, da der er mange som finder det underholdende og gerne vil "afkoble" sig fra hverdagen og få et godt grin - f.eks. ligesom programmer som friends, how i met your mother og div andre programmer, det er underholdning ligesom paradise f.eks.
Du kan ikke se at det ville blive kedeligt for mange hvis disse programmer blev afskaffet? Hvis folk ser TV for fortsat at få viden kunne de skaffe sig Discovery Channel osv. i stedet for at se TV3, TV2 og de andre som netop er underholdningskanaler.
Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal forklare det, og måske er der ikke så meget at forklare, vi ser nok bare forskelligt på det. Jeg føler mig bare ikke underholdt at folk der enten før sig dumme, eller bare er dumme, det er indholdsløst for mig, og det stresser mig at de bliver glorificeret og omtalt i pressen, når der er 100vis af vigtigere ting at fokusere på.
Jeg kan sagtens slappe af med et afsnit venner og grine og Joey, det kan jeg fordi det en dygtig skuespiller i en god komedie-serie. Modsat reality hvor hele sceneriet er målrettet imod at manipulere seerene, iscenesætte produkter og skabe øget profit for bagmændene og deres affilierede.
Jeg kan se stribevis af gode programmer som kunne overtage såfremt alle reality programmer blev sløjfet, men igen, det hænger stærkt sammen med at jeg ikke bryder mig om at se talentløse unge mennesker omtalt på spisesedler og i pressen, når der bør være fokus på relevante emner istedet.
Jeg fulgte også med Robinson ekspiditionen de første par sæsoner, jeg har skam været der, og mere hellig er jeg ikke, men jeg kan samtidig se at grænserne for reality har rykket sig en god del siden de første Robinson afsnit rullede over skærmen i 96 eller 97.
This post was edited by Whyred on Apr 20 2012 06:18am