d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Paradise Hotel > 2012 - Kig Her
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 20 2012 06:00am
Quote (Headshot @ 20 Apr 2012 11:52)
Man skulle da godt nok ikke være normal hvis man ikke kan se at det ikke er en "normal" opførsel de har, eller hvis man ikke har venner der kan fortælle det til en. Så jeg kan ikke se problemet i at sende disse programmer, da der er mange som finder det underholdende og gerne vil "afkoble" sig fra hverdagen og få et godt grin - f.eks. ligesom programmer som friends, how i met your mother og div andre programmer, det er underholdning ligesom paradise f.eks.
Du kan ikke se at det ville blive kedeligt for mange hvis disse programmer blev afskaffet? Hvis folk ser TV for fortsat at få viden kunne de skaffe sig Discovery Channel osv. i stedet for at se TV3, TV2 og de andre som netop er underholdningskanaler.



Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal forklare det, og måske er der ikke så meget at forklare, vi ser nok bare forskelligt på det. Jeg føler mig bare ikke underholdt at folk der enten før sig dumme, eller bare er dumme, det er indholdsløst for mig, og det stresser mig at de bliver glorificeret og omtalt i pressen, når der er 100vis af vigtigere ting at fokusere på.
Jeg kan sagtens slappe af med et afsnit venner og grine og Joey, det kan jeg fordi det en dygtig skuespiller i en god komedie-serie. Modsat reality hvor hele sceneriet er målrettet imod at manipulere seerene, iscenesætte produkter og skabe øget profit for bagmændene og deres affilierede.

Jeg kan se stribevis af gode programmer som kunne overtage såfremt alle reality programmer blev sløjfet, men igen, det hænger stærkt sammen med at jeg ikke bryder mig om at se talentløse unge mennesker omtalt på spisesedler og i pressen, når der bør være fokus på relevante emner istedet.
Jeg fulgte også med Robinson ekspiditionen de første par sæsoner, jeg har skam været der, og mere hellig er jeg ikke, men jeg kan samtidig se at grænserne for reality har rykket sig en god del siden de første Robinson afsnit rullede over skærmen i 96 eller 97.

This post was edited by Whyred on Apr 20 2012 06:18am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 20 2012 06:06am
Quote (Whyred @ 20 Apr 2012 14:00)
Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal forklare det, og måske er der ikke så meget at forklare, vi ser nok bare forskelligt på det. Jeg føler mig bare ikke underholdt at folk der enten før sig dumme, eller bare er dumme, det er indholdsløst for mig, og det stresser mig at de bliver glorificeret og omtalt i pressen, når der er 100vis af vigtigere ting at fokusere på.
Jeg kan sagtens slappe af med et afsnit venner og grine og Joey, det kan jeg fordi det en dygtig skuespiller i en god komedie-serie. Modsat reality hvor hele sceneriet er målrettet imod at manipulere seerene, iscenesætte produkter og skabe øget profit for bagmændene og deres alligerede.

Jeg kan se stribevis af gode programmer som kunne overtage såfremt alle reality programmer blev sløjfet, men igen, det hænger stærkt sammen med at jeg ikke bryder mig om at se talentløse unge mennesker omtalt på spisesedler og i pressen, når der bør være fokus på relevante emner istedet.
Jeg fulgte også med Robinson ekspiditionen de første par sæsoner, jeg har skam været der, og mere hellig er jeg ikke, men jeg kan samtidig se at grænserne for reality har rykket sig en god del siden de første Robinson afsnit rullede over skærmen i 96 eller 97.


Så stopper det! :mad:
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 20 2012 06:20am
Quote (Grandebedte @ 20 Apr 2012 13:06)
Så stopper det! :mad:



Ja det gør det vist, tror jeg mente af skrive affilierede, det var ikke 'allierede' gone wrong, bare rolig :wub:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 20 2012 06:23am
Quote (Grandebedte @ Apr 20 2012 02:06pm)
Så stopper det! :mad:


Bliver du aldrig træt af at skal rette på folk konstant?



Quote (Kakaomanden @ Apr 20 2012 10:59am)
Modeller kan mere eller mindre bruges til noget.
Idioter, som diskuterer på børnehaveklasse-niveau kan ikke bruges til noget.

Nej, Top Model er ikke værre. Det er dog heller ikke godt.

Paradise Hotel, Big Brother, For Lækker til Love og Divaer i Junglen(har jeg glemt nogle?) er de sørgeligste TV-programmer i historien. De giver verdens intetsigende "attentionwhores" en mulighed for netop at få "attention".


Jeg ser intet af disse, jeg syntes det er sørgelige og nedern programmer, som sætter danskere i dårligt lys.
Det umodent og barnligt.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 20 2012 06:28am
Quote (Whyred @ 20 Apr 2012 14:20)
Ja det gør det vist, tror jeg mente af skrive affilierede, det var ikke 'allierede' gone wrong, bare rolig  :wub:


Affilierede er et flot ord. :wub:
Quote (TheAngel @ 20 Apr 2012 14:23)
Bliver du aldrig træt af at skal rette på folk konstant?

Ikke endnu. I'll let you know.
Quote (TheAngel @ 20 Apr 2012 14:23)

Jeg ser intet af disse, jeg syntes det er sørgelige og nedern programmer, som sætter danskere i dårligt lys.
Det umodent og barnligt.


-_-
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Apr 20 2012 06:31am
Quote (Grandebedte @ Apr 20 2012 02:28pm)
Affilierede er et flot ord. :wub:

Ikke endnu. I'll let you know.

-_-


Trolololol
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 20 2012 06:32am
Quote (Grandebedte @ Apr 20 2012 02:28pm)
Affilierede er et flot ord. :wub:

Ikke endnu. I'll let you know.

-_-


Skulle jo give dig noget at lave, right? B)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 20 2012 06:33am
Quote (TheAngel @ 20 Apr 2012 14:32)
Skulle jo give dig noget at lave, right? B)


Absolutely. B)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 20 2012 06:35am
i kan sige hvad i vil, det ændre ikke noget !
se det eller ikk se det.
glhf.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 20 2012 06:35am
Quote (eLmasten @ Apr 20 2012 02:35pm)
i kan sige hvad i vil, det ændre ikke noget !
se det eller ikk se det.
glhf.


Obv choice is obv

Do not watch!
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll