d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Ved Jo Godt At
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Apr 12 2012 02:42pm
Quote (Vinum @ Apr 12 2012 09:58pm)
http://i40.tinypic.com/wgw1x.jpg


:rofl:
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 12 2012 02:47pm
Quote (Vinum @ Apr 12 2012 08:58pm)
http://i40.tinypic.com/wgw1x.jpg


ahahaha :banana:
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Apr 12 2012 03:02pm
PUTA MADRA!

Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 12 2012 03:07pm
Quote (Vinum @ 11 Apr 2012 23:54)
Jeg har næsten lige fået warn for poste et billed af en hest der vælger udtrykke sine føelser med oprejst pande?
+ 5 dage suspend TROLOLOLOLOL


Fik 10% for at lave en særdeles god joke som indvoldverede batman og nogle mods..

Men super guys.
vi må lige få gang i noget dk kærlighed her.


This post was edited by LOLouis on Apr 12 2012 03:07pm
Member
Posts: 9,519
Joined: May 2 2008
Gold: 0.00
Trader: Trusted
Apr 12 2012 04:43pm
Quote (eLmasten @ 11 Apr 2012 21:17)
Der er vel kun 1 måde at gøre det på :D
at åbne den, og så give warns/suspensions til de personer som ikke kan overholde reglerne.
ellers finder vi da aldrig ud af hvornår vi er " klar "

- derudover så er PoD_clan ikke længere på d2jsp. og det var pga ham chatten lukkede..
:D


Nej, det ville være spild af tid for mods. Jeg har ikke tal på, hvor mange der fik warn/susps da chatten var oppe. Du kan ikke specifikt beskylde en person for at chatten er lukket, sådan hænger det ikke sammen. Vi kan hurtigt se på dette topic, at folk ikke skal have chatten tilbage. :rolleyes:
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 12 2012 11:44pm
Quote (Borki @ 13 Apr 2012 00:43)
Nej, det ville være spild af tid for mods. Jeg har ikke tal på, hvor mange der fik warn/susps da chatten var oppe. Du kan ikke specifikt beskylde en person for at chatten er lukket, sådan hænger det ikke sammen. Vi kan hurtigt se på dette topic, at folk ikke skal have chatten tilbage.  :rolleyes:


min mand i skysovs har talt!!! :)

Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll