d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mc. Donald
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 9 2012 09:13am
Quote (exiter_dk @ Apr 9 2012 08:01am)
Smager af lort. Usundt af h til. Snyder systemet for sindsygt mange penge. Dårlige arbejdsforhold. Skader regnskoven. McD SUCKS



græd
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 9 2012 09:26am
Quote (Pornfiction @ 9 Apr 2012 16:13)
græd



Han har sådanset ret. Dog med den undtagelse at de nu betaler skat og har gjort det i det sidste års tid.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 9 2012 09:40am
Quote (Whyred @ Apr 9 2012 04:26pm)
Han har sådanset ret. Dog med den undtagelse at de nu betaler skat og har gjort det i det sidste års tid.


Nogen der kan forklare hvad f*** symbolet/smiley'n

;-€

betyder?
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Apr 9 2012 10:52am
de har vel åbent hver dag de fleste steder?


Quote (FasterA @ Apr 5 2012 04:12pm)
Der er lige blevet bygget på mc.donald i mit område, de har nu åbent 24/7
Men var i tvivl med helligdage;)


hvor i landet er det :P
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 9 2012 11:04am
Quote (sunden @ Apr 9 2012 05:52pm)
de har vel åbent hver dag de fleste steder?




hvor i landet er det :P


Holstebro 7500 ;)
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Apr 9 2012 11:56am
Quote (Whyred @ Apr 9 2012 05:26pm)
Han har sådanset ret. Dog med den undtagelse at de nu betaler skat og har gjort det i det sidste års tid.


de har betalt skat i mange år, men de betaler ikke det de reelt burde betale.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 9 2012 12:03pm
Quote (exiter_dk @ Apr 9 2012 06:56pm)
de har betalt skat i mange år, men de betaler ikke det de reelt burde betale.


Det mad, det smager godt og vi bruger det alle sammen når vi har tømmermænd! f*** skatten^^
Der er så meget andet svindel her i DK så tænk på noget andet end mcd! :D
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 9 2012 12:08pm
Quote (exiter_dk @ 9 Apr 2012 18:56)
de har betalt skat i mange år, men de betaler ikke det de reelt burde betale.


Et år så vidt jeg kan se: http://www.business.dk/brancher/mcdonalds-betaler-pludselig-skat
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Apr 9 2012 12:32pm
Quote (Whyred @ Apr 9 2012 08:08pm)


Altså det jeg har lært i samf - lidt svært at give gode referencer er, at de har haft en masse datter selskaber, som f.eks. burgerbolle fabrikker, farms etc. etc. Igennem dette har de sagt at deres udgifter var langt større end de reelt er. Derfor har de ikke betalt fuldt skat, men betalt en lille % af det de burde. Det har politikerne og befolkningen vidst i lang tid. Nu har de så prøvet at vende det voksende dårlige image, som de var begyndt at opbygge ved at betale en langt større % af den skat de gjorde før, men stadig ikke fuld skat. Mange andre firmaer gør det samme og det har været meget debat omkring dette i folketinget.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 9 2012 12:44pm
Quote (exiter_dk @ 9 Apr 2012 19:32)
Altså det jeg har lært i samf - lidt svært at give gode referencer er, at de har haft en masse datter selskaber, som f.eks. burgerbolle fabrikker, farms etc. etc. Igennem dette har de sagt at deres udgifter var langt større end de reelt er. Derfor har de ikke betalt fuldt skat, men betalt en lille % af det de burde. Det har politikerne og befolkningen vidst i lang tid. Nu har de så prøvet at vende det voksende dårlige image, som de var begyndt at opbygge ved at betale en langt større % af den skat de gjorde før, men stadig ikke fuld skat. Mange andre firmaer gør det samme og det har været meget debat omkring dette i folketinget.



Ja du har ret, kan se at de faktisk har betalt noget, bare alt alt for lidt, men siden April sidste år blev det så hævet til et betydeligt beløb, men måske stadig ikke nok.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll