Quote (exiter_dk @ 9 Apr 2012 19:32)
Altså det jeg har lært i samf - lidt svært at give gode referencer er, at de har haft en masse datter selskaber, som f.eks. burgerbolle fabrikker, farms etc. etc. Igennem dette har de sagt at deres udgifter var langt større end de reelt er. Derfor har de ikke betalt fuldt skat, men betalt en lille % af det de burde. Det har politikerne og befolkningen vidst i lang tid. Nu har de så prøvet at vende det voksende dårlige image, som de var begyndt at opbygge ved at betale en langt større % af den skat de gjorde før, men stadig ikke fuld skat. Mange andre firmaer gør det samme og det har været meget debat omkring dette i folketinget.
Ja du har ret, kan se at de faktisk har betalt noget, bare alt alt for lidt, men siden April sidste år blev det så hævet til et betydeligt beløb, men måske stadig ikke nok.