d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Har Du Forudbestilt Diablo 3?? > Har Du :d
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 23 2012 12:55pm
Quote (Marquina @ 23 Mar 2012 15:58)
fordi det er for wow agtigt og ikke noget specielt, de har wasted deres tid imo


og hvad fuck ved du om det? intet, så luk røven :-) det vil aldrig kunne gå op til forventningerne eller til d2.. simpelt..


Quote (SHanelcia @ 23 Mar 2012 16:36)
haha, du siger jeg intet ved om det og lige efter det så indrømmer du nærmest at du ikke kan lide forandringer... taber :P


slaM
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Mar 24 2012 07:33am
Quote (SHanelcia @ Mar 23 2012 04:36pm)
haha, du siger jeg intet ved om det og lige efter det så indrømmer du nærmest at du ikke kan lide forandringer... taber :P


langt fra?

venter dog bare at bruge penge på et spil man ved som er pengene værd, nemlig ikke d3 :-) det er til grin imo. gw2 bliver langt bedre
så spam et andet sted nerd.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Mar 24 2012 07:42am
ja C.E. :)
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Mar 24 2012 08:38am
Quote (Marquina @ Mar 24 2012 01:33pm)
langt fra?

venter dog bare at bruge penge på et spil man ved som er pengene værd, nemlig ikke d3 :-) det er til grin imo. gw2 bliver langt bedre
så spam et andet sted nerd.


er det nu spam at kommentere på noget i min egen topic.. WOW ^^
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
Mar 24 2012 04:50pm
Har taget fri 14 dage fra jobbet.. så skal der bare games!

CHEERS
Member
Posts: 1,727
Joined: Dec 26 2009
Gold: 4,000.00
Mar 24 2012 05:06pm
Quote (Stonemeisteren @ Mar 24 2012 11:50pm)
Har taget fri 14 dage fra jobbet.. så skal der bare games!

CHEERS



God stil!
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Mar 24 2012 06:08pm
Der mangler en nej har ikke preordered det men køber det på release poll option =)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll