Quote (Marquina @ 23 Mar 2012 15:58)
fordi det er for wow agtigt og ikke noget specielt, de har wasted deres tid imo
og hvad fuck ved du om det? intet, så luk røven :-) det vil aldrig kunne gå op til forventningerne eller til d2.. simpelt..
Quote (SHanelcia @ 23 Mar 2012 16:36)
haha, du siger jeg intet ved om det og lige efter det så indrømmer du nærmest at du ikke kan lide forandringer... taber

slaM