d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Typisk! > -_-
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 10 2012 08:09am
Quote (TheAngel @ 18 Mar 2012 14:31)
I dag planlagde jeg at skulle i netto og alt muligt halløj..
Og hvad vågner jeg op til!??!?! -_-

Regn i stive stråler! Baaaah :cry:


trist :(
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 10 2012 08:10am
Bestil det hjem istedet så B)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 10 2012 08:41am
old topic is old
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 10 2012 08:44am
Quote (LazyDazy @ 10 Jun 2012 16:41)
old topic is old


haha tænkte jeg lige ville bumpe det siden jeg ikke har noget bedre at tage mig til lol
Member
Posts: 9
Joined: Jun 12 2012
Gold: 0.00
Jun 12 2012 07:28am
Det er forholdsvist tørvejr hvor jeg er :D
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 12 2012 07:31am
Quote (Odder @ 12 Jun 2012 15:28)
Det er forholdsvist tørvejr hvor jeg er :D


Absolut, men det her topic er så også 3 måneder gammelt.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 12 2012 09:18am
Quote (Grandebedte @ Jun 12 2012 02:31pm)
Absolut, men det her topic er så også 3 måneder gammelt.


3 måneder er da ingenting b)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 12 2012 02:45pm
Quote (Provo2100 @ 12 Jun 2012 17:18)
3 måneder er da ingenting b)


Næ, vejrmæssigt er der ikke sket det store. I dag var vejret faktisk ret godt, men generelt er det da noget middelmådigt halv-efterår, vi kan præstere. :wacko:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll