d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Endeligt Diablo 3!
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,237
Joined: Dec 27 2009
Gold: 60.00
Mar 15 2012 02:11pm
Quote (MrLennon @ 15 Mar 2012 22:09)
Jeg var super ligeglad da jeg fik af vide der ville komme en 3'er, og da jeg spillede betaen var jeg helt overbevist om at det skal jeg ikke bruge min tid på..


Det kan der jo så kun være en god grund til... Du har ikke diablo-blodet løbende i dine årer! :P

This post was edited by Kushage on Mar 15 2012 02:11pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 15 2012 02:15pm
Quote (Kushage @ Mar 15 2012 10:04pm)
Tror du ikke, at du kan skrabe 350-500 kroner sammen på 2 måneder? :O


Ikke til at købe et spil for, det helt sikkert :)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Mar 15 2012 02:18pm
Quote (Kushage @ Mar 15 2012 05:11pm)
Det kan der jo så kun være en god grund til... Du har ikke diablo-blodet løbende i dine årer! :P


Eller så er det fordi at jeg netop har diablo blodet i årene og ikke det der nye pis de har gang i..
Diablo 1 og 2 var legendariske, og det bliver d3 under ingen omstændigheder, det går nøjagtig som med andre nye spil der er baseret på en forgænger bare med grafiske updates og alt gameplay smidt ud..
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 15 2012 02:25pm
Quote (MrLennon @ Mar 15 2012 10:18pm)
Eller så er det fordi at jeg netop har diablo blodet i årene og ikke det der nye pis de har gang i..
Diablo 1 og 2 var legendariske, og det bliver d3 under ingen omstændigheder, det går nøjagtig som med andre nye spil der er baseret på en forgænger bare med grafiske updates og alt gameplay smidt ud..


Thumbsup, må sgu give dig ret :)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 15 2012 02:28pm
hvorfor er gameplay smidt ud i diablo 3?

Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Mar 15 2012 03:20pm
Quote (MrLennon @ 15 Mar 2012 21:18)
Eller så er det fordi at jeg netop har diablo blodet i årene og ikke det der nye pis de har gang i..
Diablo 1 og 2 var legendariske, og det bliver d3 under ingen omstændigheder, det går nøjagtig som med andre nye spil der er baseret på en forgænger bare med grafiske updates og alt gameplay smidt ud..



2'eren var baseret på 1'eren, bare med grafiske updates osv.
Du kan ikke udtale dig fornuftigt om kvaliteten af spillet før du har prøvet det.
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Mar 15 2012 05:15pm
Lækkert lækkert lækkert tror du jsp vil køre via diablo 3
med trades osv os? :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 15 2012 06:14pm
Kan ikke trække det og har ikke tid til at spille det. fml
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Mar 15 2012 08:45pm
Quote (Juegos @ 16 Mar 2012 00:15)
Lækkert lækkert lækkert tror du jsp vil køre via diablo 3
med trades osv os? :)


Jsp vil gøre et forsøg - men det vil på ingen måde kunne få succes mod et ingame ah, hvorfor spilde tid på offgame trading når man kan klare det på 16sek ingame.

Fortryder lidt jeg bruget 400kr på Swtor for 2 dage siden nu, det bliver jo nok lagt på hylden om 2 månder


http://diablo.incgamers.com/ har en timer på deres side toppen højre side

This post was edited by Slave on Mar 15 2012 08:52pm
Member
Posts: 1,786
Joined: Mar 31 2003
Gold: 19,339.50
Mar 15 2012 11:48pm
Quote (MrLennon @ 15 Mar 2012 21:18)
Eller så er det fordi at jeg netop har diablo blodet i årene og ikke det der nye pis de har gang i..
Diablo 1 og 2 var legendariske, og det bliver d3 under ingen omstændigheder, det går nøjagtig som med andre nye spil der er baseret på en forgænger bare med grafiske updates og alt gameplay smidt ud..


Har det lidt på samme måde som dig MrLennon, startede med at spille d2 over nettet omkring da LoD kom ud, så har en skidt fornemmelse om at det ikke kan leve op til ens forventninger :\

Men er da åben for det og har også købt og betalt så det skal da helt klart prøves :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll