Quote (MrLennon @ 15 Mar 2012 21:18)
Eller så er det fordi at jeg netop har diablo blodet i årene og ikke det der nye pis de har gang i..
Diablo 1 og 2 var legendariske, og det bliver d3 under ingen omstændigheder, det går nøjagtig som med andre nye spil der er baseret på en forgænger bare med grafiske updates og alt gameplay smidt ud..
Har det lidt på samme måde som dig MrLennon, startede med at spille d2 over nettet omkring da LoD kom ud, så har en skidt fornemmelse om at det ikke kan leve op til ens forventninger :\
Men er da åben for det og har også købt og betalt så det skal da helt klart prøves
