d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fordele Ved Demokrati
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Mar 14 2012 06:01am
Quote (Historyx @ Mar 14 2012 11:11am)
sweety vi diskuterer heller ikke ytringsfrihed men fordele ved demokrati
now even more pwned yes?


:) Du er en sød dreng. Læs hvad jeg har skrevet og hvad du har kommenteret på. Du bliver ved med at faile?
Member
Posts: 5,389
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,349.00
Mar 14 2012 08:00am
Quote (exiter_dk @ Mar 14 2012 02:01pm)
:) Du er en sød dreng. Læs hvad jeg har skrevet og hvad du har kommenteret på. Du bliver ved med at faile?


hvorfor så arrogant at høre på ? bare fordi du har flere posts tror du at du er bedre
du failer helt klart lige så meget ingen af os giver nogen grunde til hvad fordele ved demokrati er
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Mar 14 2012 08:11am
Quote (Historyx @ Mar 14 2012 04:00pm)
hvorfor så arrogant at høre på ? bare fordi du har flere posts tror du at du er bedre
du failer helt klart lige så meget ingen af os giver nogen grunde til hvad fordele ved demokrati er


Du havde en irriterende attitude fra starten af, så jeg forsatte den bare. Kald mig smålig hvis du vil :)
Member
Posts: 5,389
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,349.00
Mar 14 2012 08:17am
Quote (exiter_dk @ Mar 14 2012 04:11pm)
Du havde en irriterende attitude fra  starten af, så jeg forsatte den bare. Kald mig smålig hvis du vil :)


en irriterende attitude ? alt jeg spurgte om var om du havde nogen eksempler?
for ville godt læse mere om sådan nogle sager prøver på ingen måde at være irriterendeeller eller trip med min post
også begynder du at gøre grin med mig
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Mar 14 2012 08:19am
Quote (Historyx @ Mar 14 2012 04:17pm)
en irriterende attitude ? alt jeg spurgte om var om du havde nogen eksempler?
for ville godt læse mere om sådan nogle sager prøver på ingen måde at være irriterendeeller eller trip med min post
også begynder du at gøre grin med mig


then sorry hvis det ikke er tilfældet.
Edit: Nok mig der har læst noget ind i det som ikke var der.

This post was edited by exiter_dk on Mar 14 2012 08:25am
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll