d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fandt Lige Mine Gamle Accounts
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 23 2012 09:24am
Quote (Juegos @ Feb 22 2012 08:23pm)
ja åbenbart hvis jeg en dag finder ud af hvor de små spasser gemmer sig henne.
Og sidder og griner bag deres computer fordi de lige har fucked en andens computer.
Så skal jeg ikke være den første til at sige jeg gennem smadre dem personligt. Jeg kan
ikke ha folk ødelægger det for andre mennesker når de betaler så mange penge for noget
og så der en lille snotunge som ødelægger det for en. Undskyld min rektion men det kan
gøre mig så sur.. :=)


:rofl:

Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 23 2012 12:13pm
Quote (Kakaomanden @ 23 Feb 2012 14:03)
Meh, han var desværre ikke med på idéen. Han sagde, at enhver der mente tingene var således, måtte være mentalt retarderet :/


ditto
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 23 2012 12:33pm
Quote (IAcid @ Feb 23 2012 08:13pm)
ditto

Ditto at du også havde pm'et ham, og fået at vide, at enhver som mente tingene var såldes, måtte være mentalt retarderet?
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 23 2012 01:05pm
Quote (Kakaomanden @ 23 Feb 2012 19:33)
Ditto at du også havde pm'et ham, og fået at vide, at enhver som mente tingene var såldes, måtte være mentalt retarderet?



mentalt retarderet?

ditto
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 23 2012 01:51pm
Quote (IAcid @ Feb 23 2012 09:05pm)
mentalt retarderet?

ditto

Jeg er enig, Paul ér mentalt retarderet :]
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 23 2012 02:08pm
Quote (Kakaomanden @ Feb 23 2012 04:51pm)
Jeg er enig, Paul ér mentalt retarderet :]


JEG SIGER DET TIL DE VOKSNE AT DU SIGER AT PAUL ER DUM, DU ER DUM!!! JEG SIGER DET ALTSÅ!!
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 23 2012 02:09pm
Quote (lulzz @ 23 Feb 2012 16:24)
:rofl:


ikk etit jeg er enige i dine posts men den her er jeg :)
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 23 2012 03:17pm
Quote (MrLennon @ Feb 23 2012 10:08pm)
JEG SIGER DET TIL DE VOKSNE AT DU SIGER AT PAUL ER DUM, DU ER DUM!!! JEG SIGER DET ALTSÅ!!

Gå bare igang, har været oppe at skændes med ham én gang :)
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 23 2012 03:21pm
Quote (Kakaomanden @ 23 Feb 2012 22:17)
Gå bare igang, har været oppe at skændes med ham én gang :)


skal du passe på med, min ven lavede en post på jsp fordi han var sur på jsp
hvor han bare skrev alt muligt lort om paul også blev han banned
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 23 2012 03:48pm
Quote (IAcid @ Feb 23 2012 11:21pm)
skal du passe på med, min ven lavede en post på jsp fordi han var sur på jsp
hvor han bare skrev alt muligt lort om paul også blev han banned

Jeg fik da også henholdsvis 3 dage og 30 dages suspendering sidst. Jeg er dog lidt ligeglad. Bliver jeg banned, så bliver jeg banned. Det er ikke værd, at overholde reglerne på et forum, hvor mods alligevel banner/suspenderer folk af ren og skær lyst :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll