☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Whiskey
Prev
1
2
3
4
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 835
Replies: 32
Track Topic
egos
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold
:
566.50
#31
Feb 20 2012 07:42pm
Quote (peanutboobs @ 17 Feb 2012 00:48)
hvad er godt at blande whiskey op med?
skal det drikkes rent?
sys bare det virker lidt hårdt og det krasser sådan en smule
nogen ideér?
alle ved at cola og Whisky er den bedste blanding
ViperClaw
Member
Posts: 70,487
Joined: Sep 13 2007
Gold
:
3,425.61
#32
Feb 20 2012 09:16pm
cola er en klassiker men pænt prolet ^^ men tranebærsaft/cranberry juice og især tranebærsodavand/cranberry soda (Schweppes havde engang en den findes stadig rundt omkring) er temmelig naijz el. Ginger Ale det er altid godt til alting og selvfølgelig is eller danskvand - det er dog synd for en god whiskey at blande den med noget!!!
Baskerwild
Member
Posts: 3,763
Joined: Jan 18 2012
Gold
:
9,023.50
#33
Feb 21 2012 09:05am
intet og bare isterninger, hvis det bliver for meget kan du godt tage lidt vand i så den bliver lidt fortyndet
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
2
3
4
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact