d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Whiskey
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 20 2012 07:42pm
Quote (peanutboobs @ 17 Feb 2012 00:48)
hvad er godt at blande whiskey op med?

skal det drikkes rent?
sys bare det virker lidt hårdt og det krasser sådan en smule ;)

nogen ideér?


alle ved at cola og Whisky er den bedste blanding :)
Member
Posts: 70,487
Joined: Sep 13 2007
Gold: 3,425.61
Feb 20 2012 09:16pm
cola er en klassiker men pænt prolet ^^ men tranebærsaft/cranberry juice og især tranebærsodavand/cranberry soda (Schweppes havde engang en den findes stadig rundt omkring) er temmelig naijz el. Ginger Ale det er altid godt til alting og selvfølgelig is eller danskvand - det er dog synd for en god whiskey at blande den med noget!!!
Member
Posts: 3,763
Joined: Jan 18 2012
Gold: 9,023.50
Feb 21 2012 09:05am
intet og bare isterninger, hvis det bliver for meget kan du godt tage lidt vand i så den bliver lidt fortyndet :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll