Quote (JVL @ Feb 18 2012 04:53pm)
Tror det er de færreste som får ting af deres forældre. Men kan godt se din pointe, fair enough.
måske ik direkte.. jeg bruger 4-6+ k om mrd på mad toilet papir vaskemiddel. osv osv... så kommer bil/husleje osv osv. det er ting som man får når man bor hjemme, og derfor har man måske råd til at spare op eller bruge en masse penge 1 mrd. men den mulighed har jeg ikke, jeg kan måske smide 5-7 k, og måske 7-10 næste mrd hvis jeg giver den gas med overarbejde
Quote (TheAngel @ Feb 18 2012 04:54pm)
lulzz
Der findes mange steder hvor man kan få noget *kassekredit* eller hvad pokker man nu skal kalde det

Det kan du vidst også i din bank, men mange steder som elgiganten og sådan, kan man tage et lån vs x % renter over en periode
Måske du skulle prøve og undersøge i det

banken er udelukket pga den måde jeg tjener mine penge på. havde regnet med at elgiganten og lign steder havde den mulighed, men hvor gode er deres comps ? det skal være en god gamer comp til 10-15 k, tænkte mere på om sider som mmvision og andre steder der skulle have kvalitetsting også havde såddanne ordn, og da folk på jsp ved meget omkring det emne tænkte jeg at man kunne få et hurtigt svar
men tak for hjælpen ! må sku nok selv ud og lede eller spørge et andet sted