Quote (Monze @ Feb 13 2012 07:17pm)
Jeg kan ikke helt se din logik? Så man må kun skrive i topics hvor man er enige?
Desuden så er jeg allerede fuld så du skal ikke dømme mig så hårdt. Er slet ikke sådan i virkeligheden!
mere som i du rækker ned på folk

Personligt vil jeg ikke med, men synes ikke at du bringer noget konstruktivt til det her topick. Men whatever hvad ved jeg
