d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nu Bliver Det Plusgrader
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 16 2012 09:06am
Quote (EnTeK @ 16 Feb 2012 15:55)
det er dybt uretfærdigt  :cry:  det er vinterferie og det regner  :(  jeg vil altså ha snevejr nu  :fume:  :fume:


I det mindste har jeg ikke vinterferie :(
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll