d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Release > Udskudt Igen
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 11 2012 06:22am
I stand corrected. :)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 11 2012 06:23am
Quote (crazysmoker92 @ 11 Feb 2012 11:34)
Åh hvor var jeg ved at dø af og vente på det lorte spil.
så tog jeg den store beslutning at droppe diablo 2 og påbegynde mig en ny spille genre, og nu går tiden sku ret hurtigt igen og tænker sjællent og savner ikke d3.
I mit tilfælde har starcraft 2 holdt gang i mig, da det også er en vidunderlig spectator sport, og lidt hjerne gymnastik er det da også at spille et sådanne intenst spil på mit level. ^^
anyways som #2 bedste dansker på jsp til starcraft 2 så giver jeg gratis lessons til alle der er villig til at give spillet en chance.


Gieb lessons
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 11 2012 06:51am
Quote (GnaWz @ Feb 11 2012 02:22pm)
I stand corrected. :)

Det er ingen skam, når det gælder mig B)
Member
Posts: 12,706
Joined: Mar 1 2003
Gold: 6,070.00
Feb 11 2012 07:39am
så kan i kornfede kampnørder komme D3 release i forvejen med at tabe 20-30 kilo så i kan passe jeres computerstol når spillet endelig kommer

og måske få jeres fedtede små teenagefingre i nogle flere føsdags penge fra mor og far til at købe madd sk1lz gg itams

seriøst i er tykke, grimme, og dumme


related image:

Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 11 2012 07:54am
Quote (fulper @ Feb 11 2012 03:39pm)
så kan i kornfede kampnørder komme D3 release i forvejen med at tabe 20-30 kilo så i kan passe jeres computerstol når spillet endelig kommer

og måske få jeres fedtede små teenagefingre i nogle flere føsdags penge fra mor og far til at købe madd sk1lz gg itams

seriøst i er tykke, grimme, og dumme


related image:

http://i.imgur.com/TL6oR.jpg

Meget modent alligevel.
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,323.91
Feb 11 2012 07:55am
Quote (Kakaomanden @ Feb 11 2012 02:54pm)
Meget modent alligevel.


Han opfører sig altid modent ;)
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 11 2012 07:59am
Quote (berens @ Feb 11 2012 03:55pm)
Han opfører sig altid modent ;)

Han opfører sig da i hvert fald helt sikkert som den 26 årige han påstår at være :)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 11 2012 08:00am
Quote (fulper @ 11 Feb 2012 14:39)
så kan i kornfede kampnørder komme D3 release i forvejen med at tabe 20-30 kilo så i kan passe jeres computerstol når spillet endelig kommer

og måske få jeres fedtede små teenagefingre i nogle flere føsdags penge fra mor og far til at købe madd sk1lz gg itams

seriøst i er tykke, grimme, og dumme


related image:

http://i.imgur.com/TL6oR.jpg


det man siger er man selv! :wallbash:

Birthday: 24 Sep 1985 (Female)
Lies?

This post was edited by IAcid on Feb 11 2012 08:02am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 11 2012 08:52am
Quote (fulper @ 11 Feb 2012 14:39)
så kan i kornfede kampnørder komme D3 release i forvejen med at tabe 20-30 kilo så i kan passe jeres computerstol når spillet endelig kommer

og måske få jeres fedtede små teenagefingre i nogle flere føsdags penge fra mor og far til at købe madd sk1lz gg itams

seriøst i er tykke, grimme, og dumme


related image:

http://i.imgur.com/TL6oR.jpg


Quote (fulpers profil)
mediators and trusted users are cunts, the rest of you are rats and shitsucking cumbuckets with no life. so happy D3 won't require me to come here, i hope this place sinks with it's captain and crew, it's a detriment to society and my mood.

2/10
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Feb 11 2012 10:15am
Quote (IAcid @ Feb 11 2012 03:00pm)
det man siger er man selv!  :wallbash:

Birthday: 24 Sep 1985 (Female)
Lies?


obv is obv.

hvornår tror i det bliver released? det vel snart udskudt en del gange lol...
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll