d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jsp Møde
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 9 2012 09:20am
Quote (peanutboobs @ 9 Feb 2012 16:07)
jeg har et hus :D

meeeen der kan kune sidde en 8-10 mennesker


Quote (Kaner @ 9 Feb 2012 16:15)
Vi kan godt holde "fest" hos mig, men det er i kbh ..
Har et stort hus, og bor her alene en måned eller to ^^


Quote (berens @ 9 Feb 2012 16:16)
Rimelig svært da folk spiller forskellige spil ;)


ja det klart der skal ordnes meget hvis der skal internet og alt det som du skriver.
Og Kaner det kunne være for fedt Berens det da lige meget vi alle spiller vel
lidt forskelligt sådan er det også til lan alle spiller jo ikke det samme? :)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 9 2012 09:33am
Quote (peanutboobs @ Feb 9 2012 03:38pm)
SE det er initiativ :D

man kunne evt holde en druk fest ._. jeg vil godt lægge hus til :)

nu ved jeg at der er mange af jer jsper der nyder en god spand ren vodka :mellow:


kan desværre ikke lige vodka, klare væsker uden smag holder jeg mig langt væk fra kunne fejlagtig tro det var vand :lol:

men en spand med Gordons Dry Gin / Jægermeister / baileys ofc fortynde med whisky
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 9 2012 09:40am
hvis max vil lægge hus til vil jeg gode holde styr på liste af hvem der kommer :D

eventuelt hvis der er nogen der har bil ku vi hente en masse på nørreport/hovedbanen og så køre derud sammen :)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Feb 9 2012 09:44am
Quote (peanutboobs @ 9 Feb 2012 16:40)
hvis max vil lægge hus til vil jeg gode holde styr på liste af hvem der kommer :D

eventuelt hvis der er nogen der har bil ku vi hente en masse på nørreport/hovedbanen og så køre derud sammen :)


Cool cool .. Lad os prøve at finde ud af noget .
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 9 2012 09:46am
Quote (peanutboobs @ 9 Feb 2012 16:40)
hvis max vil lægge hus til vil jeg gode holde styr på liste af hvem der kommer :D

eventuelt hvis der er nogen der har bil ku vi hente en masse på nørreport/hovedbanen og så køre derud sammen :)


jeg har bil
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 9 2012 09:48am
Quote (IAcid @ 9 Feb 2012 16:46)
jeg har bil


amazing post :D

gieb ride for rand jspers :D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,323.91
Feb 9 2012 09:50am
Quote (Juegos @ Feb 9 2012 04:20pm)
ja det klart der skal ordnes meget hvis der skal internet og alt det som du skriver.
Og Kaner det kunne være for fedt Berens det da lige meget vi alle spiller vel
lidt forskelligt sådan er det også til lan alle spiller jo ikke det samme? :)


Til de lans jeg har været til, så jo ;)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 9 2012 09:53am
Quote (peanutboobs @ 9 Feb 2012 16:48)
amazing post :D

gieb ride for rand jspers :D


du kan få shotgun ;)
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Feb 9 2012 09:53am
Gider ikke rigtig at sidde og nørde med en flok jsp folk, det er det vi har jsp til, så hellere få noget mad og gi den max gas med noget whisky ^_^
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 9 2012 09:54am
Quote (Showtek @ 9 Feb 2012 16:53)
Gider ikke rigtig at sidde og nørde med en flok jsp folk, det er det vi har jsp til, så hellere få noget mad og gi den max gas med noget whisky ^_^


:cry:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll