Quote (peanutboobs @ 9 Feb 2012 16:07)
jeg har et hus

meeeen der kan kune sidde en 8-10 mennesker
Quote (Kaner @ 9 Feb 2012 16:15)
Vi kan godt holde "fest" hos mig, men det er i kbh ..
Har et stort hus, og bor her alene en måned eller to ^^
Quote (berens @ 9 Feb 2012 16:16)
Rimelig svært da folk spiller forskellige spil

ja det klart der skal ordnes meget hvis der skal internet og alt det som du skriver.
Og Kaner det kunne være for fedt Berens det da lige meget vi alle spiller vel
lidt forskelligt sådan er det også til lan alle spiller jo ikke det samme?