☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Vinterferie - Hvad Skal Du Lave?
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1173
Replies: 52
Track Topic
GnaWz
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold
:
0.00
#31
Feb 7 2012 01:20pm
Quote (Marquina @ Feb 7 2012 08:10pm)
lad være at lyv, du skal bare game d2 og sidde på jsp som du gør hele tiden alligevel :-)
And here we go again...
berens
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,313.66
#32
Feb 7 2012 01:28pm
Quote (Marquina @ Feb 7 2012 08:10pm)
lad være at lyv, du skal bare game d2 og sidde på jsp som du gør hele tiden alligevel :-)
Den nye PoD o.O
Showtek
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold
:
56,962.88
Trader:
Trusted
#33
Feb 7 2012 01:44pm
Quote (berens @ Feb 7 2012 07:28pm)
Den nye PoD o.O
Nu når du nævner PoD, hvor er han så henne??
VoteForPedro
Member
Posts: 4,836
Joined: Aug 5 2008
Gold
:
435.56
#34
Feb 7 2012 01:45pm
Skal da selvfølgelig også til prag med VG! Bliver vanvittigt!
GnaWz
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold
:
0.00
#35
Feb 7 2012 01:51pm
Quote (VoteForPedro @ Feb 7 2012 08:45pm)
Skal da selvfølgelig også til prag med VG! Bliver vanvittigt!
Waait a minute! En fellow vg'er?
VoteForPedro
Member
Posts: 4,836
Joined: Aug 5 2008
Gold
:
435.56
#36
Feb 7 2012 01:55pm
Quote (GnaWz @ 7 Feb 2012 21:51)
Waait a minute! En fellow vg'er?
Yep. Men er dog kun 1.g'er
This post was edited by VoteForPedro on Feb 7 2012 01:55pm
berens
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,313.66
#37
Feb 7 2012 02:00pm
Quote (Showtek @ Feb 7 2012 08:44pm)
Nu når du nævner PoD, hvor er han så henne??
dunno o.O
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#38
Feb 7 2012 02:07pm
Quote (Showtek @ Feb 7 2012 08:44pm)
Nu når du nævner PoD, hvor er han så henne??
han blev lidt trist og sagde at han ikke bruge jsp så meget mere
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#39
Feb 7 2012 02:07pm
Skal stå vagt medmindre jeg får vagtfri. Hvis jeg får vagtfri bliver det en blanding af masser af byture med drengene og lidt tid med familien og venner.
GnaWz
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold
:
0.00
#40
Feb 7 2012 02:08pm
Quote (VoteForPedro @ Feb 7 2012 08:55pm)
Yep. Men er dog kun 1.g'er
Inb4 jeg drikker dig under bordet
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact