d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Vinterferie - Hvad Skal Du Lave?
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 7 2012 01:20pm
Quote (Marquina @ Feb 7 2012 08:10pm)
lad være at lyv, du skal bare game d2 og sidde på jsp som du gør hele tiden alligevel :-)

And here we go again... :wallbash:
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.66
Feb 7 2012 01:28pm
Quote (Marquina @ Feb 7 2012 08:10pm)
lad være at lyv, du skal bare game d2 og sidde på jsp som du gør hele tiden alligevel :-)


Den nye PoD o.O
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Feb 7 2012 01:44pm
Quote (berens @ Feb 7 2012 07:28pm)
Den nye PoD o.O


Nu når du nævner PoD, hvor er han så henne??
Member
Posts: 4,836
Joined: Aug 5 2008
Gold: 435.56
Feb 7 2012 01:45pm
Skal da selvfølgelig også til prag med VG! Bliver vanvittigt!
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 7 2012 01:51pm
Quote (VoteForPedro @ Feb 7 2012 08:45pm)
Skal da selvfølgelig også til prag med VG! Bliver vanvittigt!

Waait a minute! En fellow vg'er? :D
Member
Posts: 4,836
Joined: Aug 5 2008
Gold: 435.56
Feb 7 2012 01:55pm
Quote (GnaWz @ 7 Feb 2012 21:51)
Waait a minute! En fellow vg'er? :D


Yep. Men er dog kun 1.g'er :)

This post was edited by VoteForPedro on Feb 7 2012 01:55pm
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.66
Feb 7 2012 02:00pm
Quote (Showtek @ Feb 7 2012 08:44pm)
Nu når du nævner PoD, hvor er han så henne??


dunno o.O
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 7 2012 02:07pm
Quote (Showtek @ Feb 7 2012 08:44pm)
Nu når du nævner PoD, hvor er han så henne??


han blev lidt trist og sagde at han ikke bruge jsp så meget mere
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 7 2012 02:07pm
Skal stå vagt medmindre jeg får vagtfri. Hvis jeg får vagtfri bliver det en blanding af masser af byture med drengene og lidt tid med familien og venner.
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 7 2012 02:08pm
Quote (VoteForPedro @ Feb 7 2012 08:55pm)
Yep. Men er dog kun 1.g'er :)

Inb4 jeg drikker dig under bordet :thumbsup:
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll