d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvordan Er Jeres åbner I Byen > Yeah
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 7 2012 03:43pm
Quote (TheSelfishGuy @ 7 Feb 2012 22:38)
det var som citat , men jeg går udfra at det ikke havde den ønskede effekt, siden at de ikke kunne fange den


De der citationstegn... hvad er det nu de betyder? :unsure:
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 7 2012 04:21pm
Quote (TheSelfishGuy @ 7 Feb 2012 22:38)
det var som citat , men jeg går udfra at det ikke havde den ønskede effekt, siden at de ikke kunne fange den


så er det jo så smart at der findes en knap der hedder quote som betyder at du citerer
den kan sjovt nok anvendes hvis du skal citere end tidligere post
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 7 2012 04:36pm
lol

fisse ronnie har jo jacket mine tricks maine!!
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 7 2012 04:49pm
Quote (IAcid @ 7 Feb 2012 23:21)
så er det jo så smart at der findes en knap der hedder quote som betyder at du citerer
den kan sjovt nok anvendes hvis du skal citere end tidligere post


... ligesom de dersens citationstegn...
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Feb 8 2012 01:05am
HEY DAME.....


KOM LIGE HER HEN....



SUT MIN .....


virker hver gang!

This post was edited by 3Dimensional on Feb 8 2012 01:05am
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 8 2012 01:23am
Hvis dit venstre ben er julen og dit højre er påske, må jeg så besøge dig mellem højtiderne... ^_^

Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 8 2012 01:49am
Quote (EnTeK @ 8 Feb 2012 08:23)
Hvis dit venstre ben er julen og dit højre er påske, må jeg så besøge dig mellem højtiderne...  ^_^


den har jeg hørt fra dig før
men satans den er også sjov
Member
Posts: 2,416
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Feb 8 2012 01:50am
Quote (EnTeK @ 8 Feb 2012 09:23)
Hvis dit venstre ben er julen og dit højre er påske, må jeg så besøge dig mellem højtiderne...  ^_^



hvis den virker spiser jeg min sutsko
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 8 2012 01:54am
Quote (peanutboobs @ Feb 8 2012 08:49am)
den har jeg hørt fra dig før
men satans den er også sjov


hentede den lige i " Har Du Platte Scorereplikker " topic kom lige til at tænke på det :P

Quote (RygDenPind @ Feb 8 2012 08:50am)
hvis den virker spiser jeg min sutsko


sutsko står nu på din spiseplan :)
Member
Posts: 4,099
Joined: Jan 16 2010
Gold: 2,316.00
Feb 8 2012 07:17am
Quote (EnTeK @ Feb 8 2012 08:23am)
Hvis dit venstre ben er julen og dit højre er påske, må jeg så besøge dig mellem højtiderne...  ^_^


skal prøves i weekenden ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll