d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Rørende Historie
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 2 2012 02:35am
Quote (LazyDazy @ 2 Feb 2012 07:11)
snakker ikke så meget om de 100 kr, men mere om den tid man lægger i det bagefter.

og som jeg siger, så kunne de ikke rigtigt forklare hvorfor de blev ved, de kunne bare ikke komme ud af det igen.


viljestyrke


guess they dont have
Member
Posts: 1,379
Joined: Aug 10 2010
Gold: 0.00
Feb 2 2012 06:08am
Men... Hvorfor lave en video omkring det? Troede det var lagt på hylden for evigt? Alligevel en del effort på noget som skulle være et overstået kapitel i hans liv.

Personligt spillede jeg selv meget engang både d2 og wow, men det er for evigt lagt på hylden nu :) Dno hvorfor jeg sidder på jsp stadig (været her i 6 år lol). Går udfra det er fordi jeg ikke rigtigt har noget alternativ for at få tiden til at gå når man bare sidder derhjemme og koger.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Feb 2 2012 06:25am
God video, håber den kan inspirere folk, så hobbyer forbliver hobbyer og ikke mere end det.
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Feb 2 2012 07:00am
Quote (LazyDazy @ Feb 2 2012 07:11am)
snakker ikke så meget om de 100 kr, men mere om den tid man lægger i det bagefter.

og som jeg siger, så kunne de ikke rigtigt forklare hvorfor de blev ved, de kunne bare ikke komme ud af det igen.


Jeg spillede selv rigtig meget wow. Men stoppede på en dag, da jeg simpelthen gamede det ALT for meget.
Nu gamer jeg kun en gang i mellem når min bror spørg om jeg vil game på en private server ;)
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
Feb 2 2012 07:08am
Gode tider! var personlig mega nørd engang og top 5 highest rating EVER i 2vs2 priest/rogue. det var 6-9 timer non stop arena!!!
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 2 2012 09:21am
Quote (BackInBusiness @ Feb 2 2012 01:08pm)
Men... Hvorfor lave en video omkring det? Troede det var lagt på hylden for evigt? Alligevel en del effort på noget som skulle være et overstået kapitel i hans liv.

Personligt spillede jeg selv meget engang både d2 og wow, men det er for evigt lagt på hylden nu :) Dno hvorfor jeg sidder på jsp stadig (været her i 6 år lol). Går udfra det er fordi jeg ikke rigtigt har noget alternativ for at få tiden til at gå når man bare sidder derhjemme og koger.

For at give inspiration til andre i samme situation som han var i. Hvis du læser descriptionen på filmen så er den lavet som et filmprojekt på hans universitet.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 2 2012 09:45am
Quote (LazyDazy @ Feb 1 2012 09:16pm)
hvad er der sjovt ved intet liv og have, og side i timer og arrangere raids? Det eneste man får ud af det er et stykke pixel armor, og hvis det ikke er grind idk what is.

spillet er bygget sådan op at det tager evigheder at få det ebdste, så folk betaler penge værd måned, de snyder deres spillere.


tjaa sådan kan man se på det... man kan også vende den dårlige side af medaljen og tænke på alt det sjov man har haft..
det jo i bund og grund derfor man spiller, for at have det sjovt... ( sådan har jeg det )

Jeg synes det fedt at bruge mange mange timer på gaming, specielt sammen med vennerne irl. så har man noget man kan snakke om og grine af osv.

Jeg synes ikke man skal tænke på om det er Virtuelt eller om det er noget i den virkelige verden... så længe man selv har det godt og er glad, så det vel ligemeget hvordan det lykkes..



/e

Quote (Slave @ Feb 1 2012 10:26pm)
så mange penge kostede den nu ikke ;)

http://www.youtube.com/watch?v=7OIxqmNOs14


FUUUUUUCK !!! hvorfor er der ingen som sælger det på min server :D GID jeg havde en.. jeg havde SNAP købt den for 200k

This post was edited by eLmasten on Feb 2 2012 09:50am
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 2 2012 09:49am
Quote (eLmasten @ 2 Feb 2012 16:45)
tjaa sådan kan man se på det... man kan også vende den dårlige side af medaljen og tænke på alt det sjov man har haft..
det jo i bund og grund derfor man spiller, for at have det sjovt... ( sådan har jeg det )

Jeg synes det fedt at bruge mange mange timer på gaming, specielt sammen med vennerne irl. så har man noget man kan snakke om og grine af osv.

Jeg synes ikke man skal tænke på om det er Virtuelt eller om det er noget i den virkelige verden... så længe man selv har det godt og er glad, så det vel ligemeget hvordan det lykkes..


nemlig :) livet handler om at ha det sjovt med venner - og hvis det sker online er det da helt fint så længe man har det sjovt
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 2 2012 10:20am
det er da fint i kan have det sjovt i spillet.
men som jeg siger, spillede de det egenligt bare
for at fordrive tiden, uden at have det sjovt egenligt.
pga alle de penge og tid de havde lagt i spillet,
havde de svært ved at ligge den på hylden.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll