d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Føler Mig Heldig > Igen
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Feb 5 2012 09:54am


Tror i ham her også føler sig heldig?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 5 2012 11:01am
Quote (Monze @ Feb 5 2012 04:54pm)
http://www.youtube.com/watch?v=PeZ-8EkDX3A

Tror i ham her også føler sig heldig?


balls !
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 5 2012 11:32am
Quote (Monze @ Feb 5 2012 04:54pm)
http://www.youtube.com/watch?v=PeZ-8EkDX3A

Tror i ham her også føler sig heldig?



Power of vodka! xD
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 5 2012 11:55am
Har også haft nogle kasse dame fails her på det sidste, var i silvand for at købe persienner skulle ha 5 styk lidt forskellig størelse og pris kasserne lignede hinanden sa kasse damen kørte bare end hen til scannern og trykkede x 5 :)

det sparede mig næsten 400kr

I forgårs var jeg så ved bageren og skulle ha stuff for 52kr betale med 200kr og fik 48 tilbage, så brokkede jeg mig lidt og endte da os med at få alle de 148 jeg skulle ha
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll