d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Skal Have Piger
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jan 29 2012 10:28am
Quote (Monze @ Jan 29 2012 05:15pm)
Tillykke med det da, men godt det ikke er mig.

Hvad er det for en side du har uploaded billedet til?  :wacko:


Det er fra facebook..
Kopierede bare linket fra siden..
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jan 29 2012 02:11pm
shit jeg er jelly ! ! vil så sygt gerne have tvillinger... :D
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 29 2012 02:40pm
Quote (JelleDK @ Jan 29 2012 04:06pm)
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/405438_3205259209918_1219262244_33478835_500159309_n.jpg
Her er så de første billeder, efter vi fik kønnet af vide..

Hold da op det er gode billeder alt taget i betragtning! Igen, mange gange tillykke! :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll