d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Er I Blevet Scamme/snydt Før?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 409
Joined: Jul 21 2010
Gold: 38,592.50
Jan 28 2012 02:13pm
jeg blev scammet for 2k fg igår, "retssagen" er stadig igang ... men brugeren har allerede brugt alle fg'ene så tvivler på jeg får en skid tilbage : /
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Jan 29 2012 07:21am
det gør jeg altid altid ! også når jeg er i udlandet, det er jeg ligeglad med
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Jan 29 2012 08:44am
Quote (Vinum @ Jan 24 2012 12:53am)
Woosai / Mickey scammed og welched mig for 32k fg


lmao den idiot har også købt en masse fg for $$ af folk herinde jo, utroligt han ikke er banned imo
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Jan 29 2012 12:33pm
Quote (Marquina @ Jan 29 2012 03:44pm)
lmao den idiot har også købt en masse fg for $$ af folk herinde jo, utroligt han ikke er banned imo


Han købte også headshots profil ;)
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jan 29 2012 02:58pm
25. august 2007 03:57:36 Sendt -33.00 (344.00 -> 311.00) to popi_fresco (7.00 -> 40.00) thx for 2xSojs
Den eneste gang jeg er blevet scammet og han blev locked..
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Jan 30 2012 08:42pm
ikke noget og være ked af det over jeg blev snydt for 12k den ene dag. Og dagen efter blev jeg snydt for 6k hvor efter han tøtmte hele mit account og slettet alle chars hvor der var for godt og vel 10-20k fg.
Så det var lige ca 35k fg jeg mistet på 2 dage rigtig nedtur...
Member
Posts: 14,447
Joined: Sep 16 2007
Gold: 7.00
Jan 31 2012 07:34am
Quote (Juegos @ Jan 31 2012 03:42am)
ikke noget og være ked af det over jeg blev snydt for 12k den ene dag. Og dagen efter blev jeg snydt for 6k hvor efter han tøtmte hele mit account og slettet alle chars hvor der var for godt og vel 10-20k fg.
Så det var lige ca 35k fg jeg mistet på 2 dage rigtig nedtur...


har lige et spørgsmål hvorfor skulle man stjæle 6k fgs og så bare slette 20k fgs væk..?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 31 2012 07:38am
Quote (DeaThDeaLeRs @ Jan 31 2012 03:34pm)
har lige et spørgsmål hvorfor skulle man stjæle 6k fgs og så bare slette 20k fgs væk..?


Han tømte acc og slettede chars, ???
Member
Posts: 14,447
Joined: Sep 16 2007
Gold: 7.00
Jan 31 2012 07:46am
Quote (TheAngel @ Jan 31 2012 02:38pm)
Han tømte acc og slettede chars, ???


nej altså først tog den samme person 6k fgs fra ham..?
og så slettede han for 20kfgs i chars det gir jo ikke rigtig mening så havde han
jo nok beholdt tingende på de chars istedet for at slette :D?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 31 2012 07:52am
Quote (DeaThDeaLeRs @ Jan 31 2012 03:46pm)
nej altså først tog den samme person 6k fgs fra ham..?
og så slettede han for 20kfgs i chars det gir jo ikke rigtig mening så havde han
jo nok beholdt tingende på de chars istedet for at slette :D?


Han lavede *imo* en trade for 6k fg, måske LS??
Eller solgte en account?? Så havde han adgang til accounten.
Tog alle items som havde en værdi af 20k fg, slettede derefter chars og leavede acc? :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll