d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ting I Savner > Hvad Savner I Drenge?
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 25 2012 01:20am
Quote (ZwiX @ 25 Jan 2012 04:00)
:rofl: Kidding right ?


det kan sagtens blive for meget af det gode :O
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 25 2012 02:57am
Quote (Juegos @ 25 Jan 2012 03:48)
En måned uden fisse og sommer med dejlige babes :)


spørg en prostitueret? :D
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 25 2012 04:41am
Quote (Juegos @ Jan 25 2012 03:48am)
En måned uden fisse og sommer med dejlige babes :)



Jeg kan godt lide den sidste del af sætningen
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Jan 26 2012 07:55am
Savner at spille fodbold i skolen.
Skide oso..

This post was edited by berens on Jan 26 2012 07:55am
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jan 26 2012 07:57am
Quote (berens @ 26 Jan 2012 14:55)
Savner at spille fodbold i skolen.
Skide osv..


Rettet ;)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 26 2012 08:04am
Jeg savner snurresnups søndagsklub, der var nemlig BATMAN !!!

Udover det savner jeg de store 2 liters plastik mælk man kunne købe engang..
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
Jan 26 2012 11:55am
at spille moonstone og warlord 1 på min amiga.......
magter dog ikk at hente den hjemme ved de gamle. og moonstone er jeg kommer til at smide ud...
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jan 26 2012 12:01pm
Quote (MrLennon @ 26 Jan 2012 16:04)
Jeg savner snurresnups søndagsklub, der var nemlig BATMAN !!!

Udover det savner jeg de store 2 liters plastik mælk man kunne købe engang..


Snurresnups søndagsklub var ret nice. Specielt når man gik i klasse med bubbers datter, så kom man nemlig med i showet...
Men Batman kan du jo bare se på nettet o.o
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Jan 26 2012 12:05pm
Quote (Whyred @ Jan 26 2012 02:57pm)
Rettet ;)


Den skulle skam ikke rettes ^^

Quote (MrLennon @ Jan 26 2012 03:04pm)
Jeg savner snurresnups søndagsklub, der var nemlig BATMAN !!!

Udover det savner jeg de store 2 liters plastik mælk man kunne købe engang..


Der kommer da stadig batman engang imellem?

Og kan man ikke stadig købe disse mælk?
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Jan 26 2012 12:16pm
Savner dengang D2 PvP stadig var noget værd.
Savner EP tiderne (Euro PvP).

This post was edited by Kakaomanden on Jan 26 2012 12:19pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll