Quote (Whyred @ Jan 26 2012 02:57pm)
Rettet

Den skulle skam ikke rettes ^^
Quote (MrLennon @ Jan 26 2012 03:04pm)
Jeg savner snurresnups søndagsklub, der var nemlig BATMAN !!!
Udover det savner jeg de store 2 liters plastik mælk man kunne købe engang..
Der kommer da stadig batman engang imellem?
Og kan man ikke stadig købe disse mælk?