d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Softguns
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 21 2012 03:42pm
Quote (MrLennon @ Jan 21 2012 10:38pm)
Dan Wesson har 6 skud, når du fyrer dem af skal du skifte alle 6 patroner, med en speedloader kan du lige poppe 6 skud i på en gang, gør det en del nemmere i kamp..


Ja, Beretta er den mest solgte BB gun, der er ikke noget ved at have det samme som ALLE andre..



Ja, men det er der også en grund til :-) Den har lækkert design og skyder godt.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 21 2012 03:45pm
Quote (JVL @ Jan 21 2012 09:42pm)
Ja, men det er der også en grund til :-) Den har lækkert design og skyder godt.


Det må være en smagssag :)

Jeg syntes Dan Wesson er et godt valg fordi du ikke skal tænke på pop-up eller blowback..
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 21 2012 04:29pm
Quote (MrLennon @ Jan 21 2012 10:45pm)
Det må være en smagssag :)

Jeg syntes Dan Wesson er et godt valg fordi du ikke skal tænke på pop-up eller blowback..


En gøb uden bb er ikke en gøb, men det er også bare min mening :-P
Member
Posts: 2,575
Joined: Mar 19 2009
Gold: 2,685.00
Jan 21 2012 06:08pm
Quote (JVL @ 22 Jan 2012 00:29)
En gøb uden bb er ikke en gøb, men det er også bare min mening :-P


6" eller 8" dan wesson?
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 21 2012 06:55pm
Quote (A4L @ Jan 22 2012 01:08am)
6" eller 8" dan wesson?


Den ser meget fed ud, men det er meget få skud der er i :S
Member
Posts: 2,575
Joined: Mar 19 2009
Gold: 2,685.00
Jan 21 2012 06:57pm
Quote (JVL @ 22 Jan 2012 02:55)
Den ser meget fed ud, men det er meget få skud der er i :S


Jaja, men skulle det være en 6" eller 8" :lol:
Og det synes jeg er fedt, bare et bare speedloaders og patroner som det blev nævn tidligere
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 21 2012 07:10pm
Quote (A4L @ Jan 22 2012 01:57am)
Jaja, men skulle det være en 6" eller 8" :lol:
Og det synes jeg er fedt, bare et bare speedloaders og patroner som det blev nævn tidligere


Jammen så er det da den du skal have ;) Men godt du ombestemte dig fra en riffel, det tror jeg du havde fortrudt.
Member
Posts: 2,575
Joined: Mar 19 2009
Gold: 2,685.00
Jan 21 2012 07:16pm
Quote (JVL @ 22 Jan 2012 03:10)
Jammen så er det da den du skal have ;) Men godt du ombestemte dig fra en riffel, det tror jeg du havde fortrudt.


Aye, er glad for jeg lavede topic :)

Mit eq so far;

Dan Wesson 8 inch - ny udgave 1.149,00
Speedloader inkl. 6 patroner til Dan Wesson 198,00
Skulderhylster Revolver - Strike Systems 239,00
Co2 "Ready to Shoot" Kit 299,00

Varer ialt: 1.885,00

Damnnn :ph34r:
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 21 2012 08:26pm
Quote (A4L @ Jan 22 2012 01:16am)
Aye, er glad for jeg lavede topic :)

Mit eq so far;

Dan Wesson 8 inch - ny udgave                  1.149,00
Speedloader inkl. 6 patroner til Dan Wesson  198,00
Skulderhylster Revolver - Strike Systems  239,00
Co2 "Ready to Shoot" Kit                          299,00

Varer ialt: 1.885,00

Damnnn  :ph34r:


Det er ikke nogen billig hobby at starte med, du mangler stadig maske og senere hen skal du vel have et gevær, og når du har fundet dit drømmegevær skal det vel tunes ?
Held og lykke med det hele :)
Member
Posts: 2,575
Joined: Mar 19 2009
Gold: 2,685.00
Jan 21 2012 08:38pm
Quote (MrLennon @ 22 Jan 2012 04:26)
Det er ikke nogen billig hobby at starte med, du mangler stadig maske og senere hen skal du vel have et gevær, og når du har fundet dit drømmegevær skal det vel tunes ?
Held og lykke med det hele :)


Tja, tror ikke jeg kommer til at bruge mere end det, synes bare det kunne være super fedt at have dét sæt :)
Og tusind tak, og for hjælpen :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll