Amen hvad sker der...
Et røvhul, der udspørger om en anden er ordblind pga. stavefejl, og så selv begår den mest utilgivelige stavefejl i verdenshistorien (nutids -r) efter at have fået det bekræftet :bonk:
En der laver stavefejl mens han retter røvhullets...
En der opsummerer de første stavefejl, og ikke spotter den mest åbenlyse... Og OVEN-I-KØBET citerer en bruger, som han fejlagtigt antager til at have lavet fejlene i første omgang... (Brugeren spurgte efter stavefejlene, så ham her tror han riiigtig skal spille smart og skære det ud i pap, når nu den anden stadig ikke kunne se det) IDIOT
Ak og ve, men sådan er det vel når den gennemsnitlige D2 spiller er 13-15 år gammel og ikke alt for begavet
Sjovt topic alligevel, når det nu vides at D3 er her i næste måned

Jan 11 2012 10:30pm <-- der blev topicet oprettet.