d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogen Der Ved Hvornår Der Er Ladder Reset ? > I D2 Lod Self :)
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 16 2012 05:53pm
Quote (Dish89 @ Feb 17 2012 12:42am)
Noget nyt om reset? :)


kan med næsten 100% sikkerhed sige at det bliver 1-2 uger efter at blizzard offentlige det

Member
Posts: 83,154
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Feb 17 2012 02:13am
25 April hvis Blizzard holder sig til deres plan om reset hver 6 måned.

Anyways, det vil blive post her når det sker: http://classic.battle.net/diablo2exp/
Member
Posts: 2,283
Joined: May 4 2008
Gold: 215.00
Apr 13 2012 06:53pm
Amen hvad sker der...


Et røvhul, der udspørger om en anden er ordblind pga. stavefejl, og så selv begår den mest utilgivelige stavefejl i verdenshistorien (nutids -r) efter at have fået det bekræftet :bonk:

En der laver stavefejl mens han retter røvhullets...

En der opsummerer de første stavefejl, og ikke spotter den mest åbenlyse... Og OVEN-I-KØBET citerer en bruger, som han fejlagtigt antager til at have lavet fejlene i første omgang... (Brugeren spurgte efter stavefejlene, så ham her tror han riiigtig skal spille smart og skære det ud i pap, når nu den anden stadig ikke kunne se det) IDIOT -_-



Ak og ve, men sådan er det vel når den gennemsnitlige D2 spiller er 13-15 år gammel og ikke alt for begavet :wallbash:
Sjovt topic alligevel, når det nu vides at D3 er her i næste måned :lol:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 13 2012 09:28pm
Quote (EkriuM @ Apr 14 2012 02:53am)
Amen hvad sker der...


Et røvhul, der udspørger om en anden er ordblind pga. stavefejl, og så selv begår den mest utilgivelige stavefejl i verdenshistorien (nutids -r) efter at have fået det bekræftet  :bonk: 

En der laver stavefejl mens han retter røvhullets...

En der opsummerer de første stavefejl, og ikke spotter den mest åbenlyse... Og OVEN-I-KØBET citerer en bruger, som han fejlagtigt antager til at have lavet fejlene i første omgang... (Brugeren spurgte efter stavefejlene, så ham her tror han riiigtig skal spille smart og skære det ud i pap, når nu den anden stadig ikke kunne se det) IDIOT  -_-



Ak og ve, men sådan er det vel når den gennemsnitlige D2 spiller er 13-15 år gammel og ikke alt for begavet  :wallbash:
Sjovt topic alligevel, når det nu vides at D3 er her i næste måned  :lol:


Du sgu godt nok for dum og høre på :)
Jan 11 2012 10:30pm <-- der blev topicet oprettet.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 14 2012 01:35am
Quote (TheAngel @ 14 Apr 2012 04:28)
Du sgu godt nok for dum og høre på :)
Jan 11 2012 10:30pm <-- der blev topicet oprettet.


At høre på*
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Apr 19 2012 08:52am
As we all anxiously await the release of Diablo III on May 15, we invite you to come enjoy one last hurrah in Diablo II as we reset the ladder the morning of May 2. We anticipate the realms could be down for up to six hours during the reset, and during that time all existing ladder characters will be converted to non-ladder. All characters and items being converted to non-ladder will remain intact, but once converted these characters will no longer have access to ladder content such as creating ladder-only rune words.

This ladder reset, like all those before it, creates a clean slate where all ladder characters begin at level 1 with no previous items to help them. To participate, simply wait until the Diablo II realms return to service on May 2, log in to Battle.net, and tick the “Ladder Character” checkbox when creating a new character. You can track ladder character leveling progress by clicking on the Ladder button from the main Diablo II in-game Battle.net interface.

For more information on ladder characters please visit the Arreat Summit at http://classic.battle.net/diablo2exp/basics/charactertypes.shtml


http://forums.battle.net/thread.html?topicId=27844684419&sid=3000
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 19 2012 10:46am
Quote (Slave @ 19 Apr 2012 16:52)
As we all anxiously await the release of Diablo III on May 15, we invite you to come enjoy one last hurrah in Diablo II as we reset the ladder the morning of May 2. We anticipate the realms could be down for up to six hours during the reset, and during that time all existing ladder characters will be converted to non-ladder. All characters and items being converted to non-ladder will remain intact, but once converted these characters will no longer have access to ladder content such as creating ladder-only rune words.

This ladder reset, like all those before it, creates a clean slate where all ladder characters begin at level 1 with no previous items to help them. To participate, simply wait until the Diablo II realms return to service on May 2, log in to Battle.net, and tick the “Ladder Character” checkbox when creating a new character. You can track ladder character leveling progress by clicking on the Ladder button from the main Diablo II in-game Battle.net interface.

For more information on ladder characters please visit the Arreat Summit at http://classic.battle.net/diablo2exp/basics/charactertypes.shtml


http://forums.battle.net/thread.html?topicId=27844684419&sid=3000


Det var så det ser det ud til..

Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 19 2012 01:48pm
d. 2 maj er der reset.
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 19 2012 01:54pm
Quote (eLmasten @ 19 Apr 2012 21:48)
d. 2 maj er der reset.


Jep. Det står i posten lige over dig.
Btw USA morgen, det er vel eftermiddag i dk ikke?
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 19 2012 02:18pm
Quote (LOLouis @ 19 Apr 2012 21:54)
Jep. Det står i posten lige over dig.
Btw USA morgen, det er vel eftermiddag i dk ikke?


tag deres tid +8/9 timer er ikke helt sikker hvilken det er. Læg dertil en god times tid mindst før reset er overstået.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll