d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hej Folkens
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jan 9 2012 01:59am
Quote (Sunshines @ Jan 6 2012 11:24am)
hvordan kan du tjene mellem 3-3,5k hvis du 'kun' arbejder 5,5 time pr. uge?  :huh:


Kom også lige i tanke om det var i den her måned jeg kun har 5,5 timer per uge, og her tjener jeg også kun 1800 kr :-)

Quote (Kaner @ Jan 9 2012 07:28am)
Thumbs Up !
Wb Gøgler.. ;)


Tak Max, håber du har en god tur :-D

Quote (LazyDazy @ Jan 9 2012 07:33am)
hey, ser frem til og game guild wars 2 med dig :D


Aner ikke hvad det er ;)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 9 2012 02:08am


se den her, så ved du det :D
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 9 2012 02:11am
Quote (LazyDazy @ Jan 9 2012 09:08am)
http://www.youtube.com/watch?v=UHFF6gnfIsg

se den her, så ved du det :D

Diablo 3 > GTA5 > Batman Arkham City > alt andet > Guild Wars serien :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 9 2012 02:12am
ej comeon.. skal have flere danske gw2 spillere :D
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 9 2012 02:14am
Mit liv holder ikke til flere MMO's jeg havde over 200 played days (samlet) på mit WoW account.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 9 2012 02:22am
du skal tænke på at nogle af gw2 mærkesager er:
-ingen subscription
-ingen grind
-mere socialt
-level scaleing så du enten kan spille med dine high lvl venner eller low lvl.
-quest system er fjernet og alt forgår via dynamic events

altså.. syntes du skal give den en chance når den kommer :D
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 9 2012 02:33am
Quote (LazyDazy @ Jan 9 2012 09:22am)
du skal tænke på at nogle af gw2 mærkesager er:
-ingen subscription
-ingen grind
-mere socialt
-level scaleing så du enten kan spille med dine high lvl venner eller low lvl.
-quest system er fjernet og alt forgår via dynamic events

altså.. syntes du skal give den en chance når den kommer :D


Njaa. Hvordan fungerer det med servers?
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 9 2012 02:41am
du kan skifte server uden det koster dig noget, har du skiftet en gang går der dog lidt tid før du kan igen.
grunden er at dem som vinder i WvWvW for nogle bonuser. Derfor vil de ikke have folk konstant skifter til den server som det gårt bedst for.
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 9 2012 02:49am
Det virker umiddelbart som et bedre system end WoW's :D
Men jeg tror nu at jeg får rigeligt at lave i de nye up coming spil som Diablo 3.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 9 2012 02:55am
du betaler jo kun et engangs beløb for gw2, ingen månedligt betaling!!??

prøv i det mindste open beta når det kommer så du kan se om det er noget :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll