Quote (Seacow @ 23 Dec 2011 16:53)
Jeg spiller da fodbold 4 gange om ugen og får 2500 per kamp jeg er med til.
Det dog ikke profesionelt. men ville da stadig blive ret så sur hvis en nød kom ind på banen og sparkede mig ned
hahahahaha du får penge for at spille fodbold, og alligevel siger du at du ikke er professionel?
come on, med den udtalelse tror jeg næppe på dig! du ved jo ikke hvad dvs at være proffesionel .
At være professionel til noget, er når du bliver betalt for det.
This post was edited by KongenTobi on Dec 23 2011 01:34pm