d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Az Kampen
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 23 2011 05:34am
Quote (berens @ Dec 23 2011 01:30pm)
Well hvis i havde været professionelle, så ville i nok have haft en anden til gang til tingene.


True dat !
Det er mandens arbejde og fremtid så han skal fremstå som idol og profil ikke voldsmand : )
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Dec 23 2011 05:47am
haha sikke nogen torskedumme idioter.. omfg det er fodbold så selvfølgelig er det okay at sparke næsen ud af baghovedet og bagefter hans tænder samme vej... selvfølgelig er det det for han afbrød jo kampen! det gør man ikke bare ufortjent
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Dec 23 2011 08:53am
Quote (berens @ 23 Dec 2011 13:30)
Well hvis i havde været professionelle, så ville i nok have haft en anden til gang til tingene.


Jeg spiller da fodbold 4 gange om ugen og får 2500 per kamp jeg er med til.

Det dog ikke profesionelt. men ville da stadig blive ret så sur hvis en nød kom ind på banen og sparkede mig ned
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Dec 23 2011 09:16am
Quote (Seacow @ Dec 23 2011 03:53pm)
Jeg spiller da fodbold 4 gange om ugen og får 2500 per kamp jeg er med til.

Det dog ikke profesionelt. men ville da stadig blive ret så sur hvis en nød kom ind på banen og sparkede mig ned


Team og alder?
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Dec 23 2011 09:41am
stfu all jeg spiller fodbold 4 gange om ugen
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 23 2011 10:05am
Quote (berens @ Dec 23 2011 05:16pm)
Team og alder?


Miniput landshold
age up for yourself
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Dec 23 2011 10:20am
Quote (franek @ Dec 23 2011 04:41pm)
stfu all jeg spiller fodbold 4 gange om ugen


6x her :)
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Dec 23 2011 10:36am
Målmanden skulle ikke have haft rødt kort, det var selvforsvar.
- Jeg forstår godt træneren valgte at kalde hele deres hold ud.
Member
Posts: 5,141
Joined: Jun 17 2006
Gold: 21.00
Dec 23 2011 01:33pm
Quote (Seacow @ 23 Dec 2011 16:53)
Jeg spiller da fodbold 4 gange om ugen og får 2500 per kamp jeg er med til.

Det dog ikke profesionelt. men ville da stadig blive ret så sur hvis en nød kom ind på banen og sparkede mig ned


hahahahaha du får penge for at spille fodbold, og alligevel siger du at du ikke er professionel?
come on, med den udtalelse tror jeg næppe på dig! du ved jo ikke hvad dvs at være proffesionel .
At være professionel til noget, er når du bliver betalt for det.

This post was edited by KongenTobi on Dec 23 2011 01:34pm
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Dec 23 2011 02:45pm
Quote (berens @ 23 Dec 2011 17:16)
Team og alder?


20, Kolding fc.

Lennart nielsen
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll