d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Vote Tak :) > Classic
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 20 2011 03:23pm
hvorfor var det lige Dansk Officiel Chat blev lukket :unsure:

:love: :santa:
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 20 2011 03:26pm
Quote (EnTeK @ 20 Dec 2011 22:23)
hvorfor var det lige  Dansk Officiel Chat blev lukket  :unsure:

:love:  :santa:


Fordi den ene idiot baiter den anden idiot? :rolleyes:
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 20 2011 03:27pm
Quote (Gorillaz1 @ Dec 20 2011 11:16pm)
at ingen piger gider dig pga du ikke virker.

Svag spermer


Nå okay HR FRÆKFYR DER SUGER PIGERNE SOM ILDEN PÅ BÅLET :SWAG:
Member
Posts: 15,065
Joined: Mar 9 2010
Gold: 3,260.00
Dec 20 2011 03:30pm
Quote (Vinum @ Dec 20 2011 10:27pm)
Nå okay HR FRÆKFYR DER SUGER PIGERNE SOM ILDEN PÅ BÅLET :SWAG:


præcist! Svag Spermer ;)
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 20 2011 03:42pm
Quote (Gorillaz1 @ Dec 20 2011 11:30pm)
præcist! Svag Spermer ;)


Ro på søde græder snart
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll