En af mine venner havde en DOTA2 beta key som han ville give mig. Han havde fået den fordi han havde spillet DOTA på pro niveau.
Jeg laver så en aftale med min anden ven om at han gerne må få den her key, hvis han altså er sikker på han får muligheden for at invite mig bagefter han har aktiveret den her key.
Jeg hører ikke fra ham i en dag og inden jeg ved af det er den aktiveret og jeg sidder uden DOTA2 beta............
Hvad man ikke har venner til...