d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Spil
Prev1234569Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Dec 10 2011 04:44am
Quote (ZwiX @ Dec 10 2011 11:42am)
Nej :b
Den første på mine liste.
5 andre kæmpere ellers bragt :)


kæft du keder dig grumt :D
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 10 2011 04:46am
Quote (berens @ 10 Dec 2011 11:44)
kæft du keder dig grumt :D


Fordi jeg kan B)

haha!
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Dec 10 2011 04:47am
Quote (ZwiX @ Dec 10 2011 11:46am)
Fordi jeg kan B)

haha!


spil noget zynga poker istedet for! :D
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 10 2011 04:47am
Quote (berens @ 10 Dec 2011 11:47)
spil noget zynga poker istedet for! :D


Jeg bliver bare afhæning af poker.
Jeg kan ikke tåle det :b
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Dec 10 2011 04:48am
En af mine venner havde en DOTA2 beta key som han ville give mig. Han havde fået den fordi han havde spillet DOTA på pro niveau.
Jeg laver så en aftale med min anden ven om at han gerne må få den her key, hvis han altså er sikker på han får muligheden for at invite mig bagefter han har aktiveret den her key.
Jeg hører ikke fra ham i en dag og inden jeg ved af det er den aktiveret og jeg sidder uden DOTA2 beta............

Hvad man ikke har venner til... :wallbash:
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Dec 10 2011 04:55am
Quote (ZwiX @ Dec 10 2011 11:47am)
Jeg bliver bare afhæning af poker.
Jeg kan ikke tåle det :b


Det er også godt nok <3
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Dec 10 2011 05:01am
Andre end mig der nyder et spil skak af og til? Det er super hjernegymnastik. Et spil hvor held ikke findes :)
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Dec 10 2011 05:22am
Quote (Whyred @ Dec 10 2011 12:01pm)
Andre end mig der nyder et spil skak af og til? Det er super hjernegymnastik. Et spil hvor held ikke findes :)


Engang gjorder jeg ;)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 10 2011 05:25am
Quote (Whyred @ 10 Dec 2011 12:01)
Andre end mig der nyder et spil skak af og til? Det er super hjernegymnastik. Et spil hvor held ikke findes :)


det er meget sjældent men det sker når jeg isdder i toget i længere tid :D
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Dec 10 2011 05:37am
Quote (GnaWz @ Dec 10 2011 11:48am)
En af mine venner havde en DOTA2 beta key som han ville give mig. Han havde fået den fordi han havde spillet DOTA på pro niveau.
Jeg laver så en aftale med min anden ven om at han gerne må få den her key, hvis han altså er sikker på han får muligheden for at invite mig bagefter han har aktiveret den her key.
Jeg hører ikke fra ham i en dag og inden jeg ved af det er den aktiveret og jeg sidder uden DOTA2 beta............

Hvad man ikke har venner til...  :wallbash:


Dårlig formulering af dig eller dårlig forståelse af mig? For det lyder som om du siger du gav ham en Dota2 beta key i bytte for en Dota2 beta key B) .
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234569Next
Add Reply New Topic New Poll