d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Juletid
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 5 2011 05:05pm
kom lige til at tænke på den her :) men har ikke noget Media slot :love: :santa:

Så det` jul, det' tid til glögg og and
Sneen daler i Angoras land
Jeg skal hjem og pudse mit klaver - så lyder det godt
Mit talent er noget der imponerer
Og Kåre du har drukket juleøller i en mængde der er ekstrem - Kåre? Kåre?
Nemlig ja, ja nemlig ja, ja nemlig ja, det` ingen problem

Nu det` jul i Angora
Så skal vi sataneme hjem til moar - eller mutter
Ja det skal vi da, men også hjem til far
Nu det` jul i Angora
Så skal fandme ud og score
Nej, det skal vi ik`, vi skal danse om et træ

Hutt go nievo Vlad i Gagarin
Hold da kæft! Hva` er det I sir` I fede russersvin? - Totalt perkeragtigt
Simon er en dum, dum, dum, dum én - Hva'? Prettyface!
Styr jer grydehår og tændstikben - Grrrr! Han kaldte dig for tændstikben!
Jeg har sunget sange og lavet mad med menneskelort i
Jeg har... Nej, det fungerer overhovedet ik` - Nej, nej, nej

Nu det` jul i Angora
Vi skal ha` mad med lort og porrer
Nej det skal vi ik`, vi skal ha` juleand
Nu det` jul i Angora
Ohhh, my mother is a slutty whore
Ja det ved vi godt, det er ikke vores problem - No. It`s no problem

Go`daw far! Go`daw Ryan, go`daw Flemming. Er i kommen for hjælpe mig med at pynte juletræet?
Næh, vi er såmænd bare kommet med en bette julehilsen til dig. Ja, glædelig jul, din gamle idiot.

Nu det` jul i Angora
Mine briller de er store
Det er juletid, så ønsk dig et par nye
Nu det` jul i Angora
Nå, så ska` vi ha` en bette juleøl da. Yeehaaaa! Skål i skideskuret!

Ja vi skal belle øl og ønske glædelig jul - Merry Christmasses
Ja vi skal belle øl og ønske glædelig jul - Grüß Gott
Ja vi skal belle øl og ønske glædelig jul


:love: :santa:
Member
Posts: 4,099
Joined: Jan 16 2010
Gold: 2,316.00
Dec 5 2011 05:12pm
Quote (EnTeK @ Dec 5 2011 10:41pm)
i Norge / Sverige / Finland kommer vinderen aldrig bag på bilisterne, men i Danmark kommer vinteren altid bag på bilisterne

kør efter forholdene / sæt farten ned / kør tidliger hjemmefra / hold længer afstand til den forankørende

batterier / træning / låse / vindusvisker / sprintervæske/ gummilister på dørene er for det meste ikke ordene og klargjort, isskraber / vinterdæk / sneskovl, hvad skal danske bilister dog med den slags

nej vi vælger at køre på sommerdæk, køre hjemmefra på samme tid som om sommeren, og uden sprintervæske, vi vamer ikke bilen op før vi køre
vi skraber kun sne og is væk så vi lige akkurat kan se ud af forruden

Det er sku ikke så mærkligt at Dansker kommer galt afsted i trafikken, når der kommer lidt frost og sne

Trist at man ikke mister sit kørekort til man har bestå en ny køreprøve, når man kommer galt afsted i vintertrafikken i en ikke vinter klargjort bil

:love: :santa:


sneen kommer overhovedet ikke bag på mig... gider den bare ikke da man skal køre før afsted på arbejde..
sneen høre kun til i ferien i min verden...

men det her er jo bare min mening, og håber da jeg også har ret til at have en mening om det :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 6 2011 07:22am
Quote (EnTeK @ Dec 1 2011 04:08pm)
:santa: vi skal have 5 cm sne :santa: og 1-2 frostgrader :santa: så det bliver liggende :santa: og den 22 / 23 december skal det sne igennem :love: :santa:


THIS <3
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 14 2011 02:56am
10 dage til juleaften og stadigvæk ingen sne :cry:

:love: :santa:
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Dec 14 2011 05:18am
Quote (EnTeK @ Dec 14 2011 09:56am)
10 dage til juleaften og stadigvæk ingen sne  :cry:

:love:  :santa:


Not gonna happen.. :(
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 14 2011 06:23am
Quote (GnaWz @ Dec 14 2011 12:18pm)
Not gonna happen.. :(


Drømmen om en hvid jul lever til og med D. 24 december Kl. 18.00 ^_^ ihvertfald for mig :love: :santa:


I'm dreaming of a white Christmas

With every Christmas card I write

May your days be merry and bright

And may all your Christmases be white


:love: :santa:
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 24 2011 07:29am
glædelig jul allesammen :love: :santa:


jeg har lige spist chokoladekage med nougatcreme og trøffelcreme :drool: :drool:

chokoladebund nougatcreme chokoladebund trøffelcreme chokoladebund nougatcreme chokoladebund på toppen er der gele med cognac marineret mandariner


:love: :santa:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll