d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1234561597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Oct 9 2011 08:38am
Nogen der vil game lidt D2? Er lige startet igen, så det bliver nok kun til lidt brs :P
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 08:38am
Quote (peanutboobs @ 9 Oct 2011 16:37)
at vente på det ...


Quote (fiepigen @ 9 Oct 2011 16:37)
rykke det våben jeg lige har vundet over på min nl zealer og så starte på new ladder :D


Har i fundet et hold ?

Quote (Arkheios @ 9 Oct 2011 16:37)
Starter med et par venner :) Er igang med at sælge alt mit junk på scnl.


super, kører i fra første minut ?
Member
Posts: 3,318
Joined: Oct 24 2009
Gold: 84.00
Oct 9 2011 08:39am
Quote (Gerner @ Oct 9 2011 04:38pm)
Nogen der vil game lidt D2? Er lige startet igen, så det bliver nok kun til lidt brs :P


ladder eller nonladder? :P

og nej Zwix har kun 1 eller 2 at spille med udover mig selv :D

This post was edited by fiepigen on Oct 9 2011 08:39am
Jr Admin
Posts: 18,939
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 08:39am
Yep, inb4 mass sorcs. xD
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Oct 9 2011 08:40am
Quote (Gerner @ Oct 9 2011 04:38pm)
Nogen der vil game lidt D2? Er lige startet igen, så det bliver nok kun til lidt brs :P


ja mega meget gerne eu sc nl
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 08:41am
Quote (fiepigen @ 9 Oct 2011 16:39)
ladder eller nonladder? :P

og nej Zwix har kun 1 eller 2 at spille med udover mig selv :D


Du har måske ikke lagt mærke til vores ladder reset topic i guilden ?
vi samler hold for alle members snart.
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Oct 9 2011 08:41am
Seriøst, hva gør man for at overbevise folk om at man ikke har været sammen med nogen andre??
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 08:41am
Quote (Headshot @ 9 Oct 2011 16:41)
Seriøst, hva gør man for at overbevise folk om at man ikke har været sammen med nogen andre??


Altså kommer an på situationen.
Er det en kæreste eller venner du snakker om :S ?
Jr Admin
Posts: 18,939
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 08:44am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 04:15pm)
Skulle du ikke have købt rainbow orb ?


Venter til at jeg har fundet nogle, der gider at hjælpe med et nyt avatar + signature. Har Beowulf på sagen atm.

This post was edited by Arkheios on Oct 9 2011 08:44am
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Oct 9 2011 08:44am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 02:41pm)
Altså kommer an på situationen.
Er det en kæreste eller venner du snakker om :S ?


Min kæreste. Jeg var i byen fredags og i går, og jeg har åbenbart skrevet alt muligt til hende med at jeg var så trængende og jeg kom til herning med det samme fordi jeg ikke kunne holde mig mere osv, rofl.
Og så har jeg sovet hjemme ved to veninder, som min kæreste ikke er så glade for - men havde ikke andre steder at sove, og nu er hun pisse bange for jeg var sammen med dem eller sådan noget :(

hva gør jeg??
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234561597Next
Closed New Topic New Poll