d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ladder Reset > ?
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 2,589.10
Sep 26 2011 11:06am
Quote (Raavigc @ Sep 26 2011 06:04pm)
Må man ikke bruge penge på FG?

Jeg har da brugt mange penge på FG igennem tiden.

Jeg har klart sagt til mig selv.
Hmm jeg spiller diablo, jeg magter ikke at trade mig hele vejen op igennem - som i gamle dage.

Jeg har nogle penge som jeg sagtens kan undvære på lal.
Hvorfor må jeg så ikke bruge dem;)

Jeg har ikke engang DF adgang, men har alligevel doneret en del til nins lomme ^^

fordi det er til grin at bruge penge på? jeg forstår hvis du har haft de 100k fg og du har mistet din account eller noget og du køber f.eks. 1k fg, for at starte fra 0 fg og være vandt til 100k er stort, men ellers bare at bruge penge på at spil, det bare trist, du ødelægger økonomien, se hvor fucked op i har gjort d2 ved at bruge penge på ting i spil :) lewt osv, alt sammen takket være nørder som ikke kan klare sig uden at bruge $$
Member
Gold: 2,382,304.50
Sep 26 2011 11:07am
Quote (Marquina @ 26 Sep 2011 19:06)
fordi det er til grin at bruge penge på? jeg forstår hvis du har haft de 100k fg og du har mistet din account eller noget og du køber f.eks. 1k fg, for at starte fra 0 fg og være vandt til 100k er stort, men ellers bare at bruge penge på at spil, det bare trist, du ødelægger økonomien, se hvor fucked op i har gjort d2 ved at bruge penge på ting i spil :) lewt osv, alt sammen takket være nørder som ikke kan klare sig uden at bruge $$

Så det du siger er man ikke skal støtte D2jsp.
Member
Gold: 12,213.40
Sep 26 2011 11:08am
Quote (Marquina @ Sep 26 2011 07:06pm)

Stop nu dit klamme brokkerrig og lad folk bruge deres penge som det behager dem.
Ingen tvinger dig til at bruge penge på et spil, bare fordi andre gør det som en hobby..

Du bruger sikkert penge på et eller andet som er komplet ubrugeligt for dem, i forhold til.

Den eneste her der brokker sig er dig, over hvor usselt *du* har det med at andre bruger *deres* penge på noget *du* ikke kan.
Member
Sep 26 2011 11:10am
Quote (TheAngel @ Sep 26 2011 06:08pm)
Stop nu dit klamme brokkerrig og lad folk bruge deres penge som det behager dem.
Ingen tvinger dig til at bruge penge på et spil, bare fordi andre gør det som en hobby..

Du bruger sikkert penge på et eller andet som er komplet ubrugeligt for dem, i forhold til.

Den eneste her der brokker sig er dig, over hvor usselt *du* har det med at andre bruger *deres* penge på noget *du* ikke kan.

ja hold da kæft du ramte plet rofl. lad os nu se når du får børn og er 30-40år så tager du med dem på netcafe? og sidder og spiller wow? :)))

.
Quote (ZwiX @ Sep 26 2011 06:07pm)
Så det du siger er man ikke skal støtte D2jsp.

Nej det siger jeg skam ikke, i kan støtte det med fg i har fået fra d2 items eller wow eller hvad i nu spiller, LS evt, men at bruge penge på det er bare dybt latterligt
Member
Gold: 12,213.40
Sep 26 2011 11:11am
Quote (Marquina @ Sep 26 2011 07:10pm)
ja  hold da kæft du ramte plet rofl. lad os nu se når du får børn og er 30-40år så tager du med dem på netcafe? og sidder og spiller wow? :)))

.

Nej det siger jeg skam ikke, i kan støtte det med fg i har fået fra d2 items eller wow eller hvad i nu spiller, LS evt, men at bruge penge på det er bare dybt latterligt

Jeg spiller ikke wow, så hvad kan jeg bruge det til?
Jeg spiller heller ikke d2, misundelig?

Du burde virkelig donere dine fg til en random og forlade siden, du har det åbenbart dårligt her.
Member
Sep 26 2011 11:13am
Quote (TheAngel @ Sep 26 2011 06:11pm)
Jeg spiller ikke wow, så hvad kan jeg bruge det til?
Jeg spiller heller ikke d2, misundelig?

Du burde virkelig donere dine fg til en random og forlade siden, du har det åbenbart dårligt her.

du så sød
Member
Gold: 73,267.51
Sep 26 2011 11:13am
Der er godt gang i den herinde :D
Member
Sep 26 2011 11:15am
Quote (berens @ Sep 26 2011 06:13pm)
Der er godt gang i den herinde :D

jeg kalder det mere kedsomhed ^^
Member
Gold: 3,135.00
Sep 26 2011 11:18am
Quote (Marquina @ 26 Sep 2011 19:10)
ja  hold da kæft du ramte plet rofl. lad os nu se når du får børn og er 30-40år så tager du med dem på netcafe? og sidder og spiller wow? :)))

.

I din lille indsnævret verden er det jo nok.
Men jeg betragter det at spille computer som en lille hobby.
Og en hobby er ikke noget jeg tjener på, det er noget jeg vælger at bruge penge på.

Jeg kan ikke tage mig af du synes det er latterligt - det ok med mig.
Men du må leve et meget fattigt liv hvis du ikke har plads til andre prioritere anderledes.

Næh havde en gammel konto jeg bedre om at få lukket da jeg havde en ven (og faktisk en jeg også kendte privat) der snuppede alt og alle mine koder.
Så fik jeg denne - men det nu ikke derfor.

Jeg har gjort det / brugt de penge jeg har brugt fordi jeg havde lyst.

Det latterlige bunder vil i dit manglende overskud?

Går du i byen og bruger penge der?

En øl svare vel til en pixelmønt?
Hvad får du ud af den? Sjov.

Så synes jeg du KUN skal drikke dig fuld i øl du har fået eller har samlet pant til.
Så du i din Trade med maskinen kan bruge dine papirbonner på sjov.

- kan du se hvor dumt det lyder?
Member
Sep 26 2011 11:49am
Quote (Raavigc @ Sep 26 2011 06:18pm)
I din lille indsnævret verden er det jo nok.
Men jeg betragter det at spille computer som en lille hobby.
Og en hobby er ikke noget jeg tjener på, det er noget jeg vælger at bruge penge på.

Jeg kan ikke tage mig af du synes det er latterligt - det ok med mig.
Men du må leve et meget fattigt liv hvis du ikke har plads til andre prioritere anderledes.

Næh havde en gammel konto jeg bedre om at få lukket da jeg havde en ven (og faktisk en jeg også kendte privat) der snuppede alt og alle mine koder.
Så fik jeg denne - men det nu ikke derfor.

Jeg har gjort det / brugt de penge jeg har brugt fordi jeg havde lyst.

Det latterlige bunder vil i dit manglende overskud?

Går du i byen og bruger penge der?

En øl svare vel til en pixelmønt?
Hvad får du ud af den? Sjov.

Så synes jeg du KUN skal drikke dig fuld i øl du har fået eller har samlet pant til.
Så du i din Trade med maskinen kan bruge dine papirbonner på sjov.

- kan du se hvor dumt det lyder?

ja for øl og fg er to vidt forskellige ting, det var et meget elendigt eksempel du kom med :) og harikke noget imod at man gamer, tvært imod :) men at bruge penge på det udover at købe spillet er bare ja, trist.. hvor er det sjove henne? når du køber dig til det.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll