d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Alco Oder Det Grønne
Prev1234569Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Warn: 30%
Sep 4 2011 09:15am
Quote (Monze @ 4 Sep 2011 17:11)
Jeg vil overhovedet ikke ind i en diskussion med ham for jeg ved lige nøjagtigt hvordan det vil gå. Præcis som det altid gør. Han bliver mega sur og smider diverse fornærmelser i hovedet på alle der ikke giver ham ret. Ergo = rage mode :)

HAHAH rage mode :P

Tja ikk hvis han lig har røget, men tror ikk han har fået pind i et par dage
Member
Gold: 2.00
Sep 4 2011 10:14am
Quote (lulzz @ Sep 4 2011 04:52pm)
så lad dog vær med at følg med i debatten knægt, ingen tvinger dig til at læse eller din kyllingehjerne til at forstå noget, så bare smut hvis det ik passer dig :)

Du ville få meget mere ud af diskussioner hvis du kunne lade være med at smide fornærmelser efter folk konstant.

Anywho, synes bestemt hash bør være lovligt. Har svært ved at forstå hvorfor folk vil forbyde det. Skyldes sikkert at de ikke helt ved hvad det er, but still.
Member
Gold: 253,169.00
Sep 4 2011 10:26am
Quote (Molle_fkk @ 4 Sep 2011 18:14)
Du ville få meget mere ud af diskussioner hvis du kunne lade være med at smide fornærmelser efter folk konstant.

Anywho, synes bestemt hash bør være lovligt. Har svært ved at forstå hvorfor folk vil forbyde det. Skyldes sikkert at de ikke helt ved hvad det er, but still.

Tror det er for at undgå situationer som nu hvor alkohol er lovligt. En enkelt øl eller to er ikke skadelige i ny og næ, men nu hvor det er lovligt er der MASSERE der får langt mere end bare en-to genstande. At ryge en enkelt joint i ny og næ skader garanteret heller ikke det mindste, men man kan ikke sammenligne det at ryge en smule med folk der har drukket sig stang bacardi og bliver voldelige. Spørg dig selv, hvis hash var lovligt tror du så ikke det ville bringe mange problemer for de mennesker der ikke kan begrænse sig nøjagtig lige som alkoholikere ikke kan med alkohol. Der er fordele og ulemper ved både forbud og lovliggørelse af hash.
Member
Gold: 3,440.83
Sep 4 2011 10:30am
Quote (Monze @ Sep 4 2011 05:03pm)
Som du dog fører dig frem præcis ligesom du plejer. Men jajaja we get it hash er ikke skadeligt og hvis nogen påstår andet bliver du pigesur og går rage mode. Hvor langt i livet har din hjerne ført dig?

du har ik fattet min pointe, hvis du havde læst mine posts igennem thread vil du se at jeg går ind for at INGEN substanser/stimulanter bliver forbudt for der er ik nogen der skal bestemme hva jeg laver derhjemme, mange af de ting er værre end hash og alkohol men det er jeg sådan set pisse ligeglad med, skal nok selv bestemme hva jeg vil forpeste min egen krop med

hvis du ik har andet end negativ crap at komme med så hold dig ude af debatten, det var der jeg vil hen, og ik en personlig flame med dig

Quote (Molle_fkk @ Sep 4 2011 06:14pm)

hvordan kan man have en diskussion med en som bare latterliggøre det man snakker om uden at komme med noget konstruktivt til debatten ? hvis han nu havde kommet med et ordenligt indlæg istedet for havde jeg nok gevet et andet svar ?

This post was edited by lulzz on Sep 4 2011 10:39am
Member
Gold: 0.55
Sep 4 2011 10:44am
Quote (Seacow @ Sep 3 2011 12:31pm)
Fuld mand: SKAL VI IK SMADRE EN?!?!?!?

Skæv mand: neeej mand, chill... skal vi ik hellere se en film? :)

fulde mennesker ender tit galt afsted.. skæve mennesker går kolde på en sofa...

alkohol er lovligt.. HVORFOR?. er det blevet forbudt at stene nu?

hash rygning er lige så ulovligt som multi use :)
Member
Gold: 2.00
Sep 4 2011 10:59am
Quote (Monze @ Sep 4 2011 06:26pm)
Tror det er for at undgå situationer som nu hvor alkohol er lovligt. En enkelt øl eller to er ikke skadelige i ny og næ, men nu hvor det er lovligt er der MASSERE der får langt mere end bare en-to genstande. At ryge en enkelt joint i ny og næ skader garanteret heller ikke det mindste, men man kan ikke sammenligne det at ryge en smule med folk der har drukket sig stang bacardi og bliver voldelige. Spørg dig selv, hvis hash var lovligt tror du så ikke det ville bringe mange problemer for de mennesker der ikke kan begrænse sig nøjagtig lige som alkoholikere ikke kan med alkohol. Der er fordele og ulemper ved både forbud og lovliggørelse af hash.

Tvivler på det ville gøre den store forskel, folk ryger alligevel hvis de vil.

Quote (lulzz @ Sep 4 2011 06:30pm)
du har ik fattet min pointe, hvis du havde læst mine posts igennem thread vil du se at jeg går ind for at INGEN substanser/stimulanter bliver forbudt for der er ik nogen der skal bestemme hva jeg laver derhjemme, mange af de ting er værre end hash og alkohol men det er jeg sådan set pisse ligeglad med, skal nok selv bestemme hva jeg vil forpeste min egen krop med

hvis du ik har andet end negativ crap at komme med så hold dig ude af debatten, det var der jeg vil hen, og ik en personlig flame med dig

hvordan kan man have en diskussion med en som bare latterliggøre det man snakker om uden at komme med noget konstruktivt til debatten ? hvis han nu havde kommet med et ordenligt indlæg istedet for havde jeg nok gevet et andet svar ?

Formentlig, men jeg ser ingen grund til at fornærme ham. Bed ham evt. bare pænt om at holde sig ude af diskussionen hvis han ikke har noget at bidrage med. Virker bedre på de fleste.
Member
Gold: 11,335.00
Sep 4 2011 11:14am
Quote (lulzz @ Sep 4 2011 06:30pm)

This post was edited by Kakaomanden on Sep 4 2011 11:16am
Member
Gold: 1,217.00
Sep 4 2011 11:27am
Quote (lulzz @ 3 Sep 2011 13:53)
det er et sted hvor man slipper for clueless retards og statens propaganda og kigger på sandhederne omkring stofferne så nogle kan rådgive folk omkring tingene når nu staten ik vil og kun kan sprede løgne omkring det meste

i sidder og fylder jer med smøger og alcohol og tror i er meget bedre ? hehehe det bare et bevis på i ik ved en skid omkring tingene og statens lort virker på små randoms som jer

prøv engang at sammenlign hash med tobak og alkohol, hash er meget mindre skadeligt, men det fatter i jo ik fordi det ulovligt så uhadada, faaarligt... til grin

http://i52.tinypic.com/33y0t3k.png

sådan en her snakker for sig selv, ghb/lsd/mdma/selv steroider og self cannabis er over tobak og alkohol, det gir god mening hvis man kigger på lovgivningen, flot

Hører der en kilde med til den påstand der?
Member
Gold: 73,209.41
Sep 4 2011 11:28am
Quote (Kakaomanden @ Sep 4 2011 06:14pm)
http://multimedia.ekstrabladet.dk/archive/00346/rep-fritzl2-08_08-0_346969d.jpg

Shit! Hvad er det for et billed at fyrre af! :D
Member
Gold: 11,335.00
Sep 4 2011 11:34am
Quote (berens @ Sep 4 2011 07:28pm)
Shit! Hvad er det for et billed at fyrre af! :D

Det er bare endnu en person, som syntes han skulle have lov til at lave, hvad han havde lyst til derhjemme? :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234569Next
Add Reply New Topic New Poll