Quote (Monze @ Sep 4 2011 05:03pm)
Som du dog fører dig frem præcis ligesom du plejer. Men jajaja we get it hash er ikke skadeligt og hvis nogen påstår andet bliver du pigesur og går rage mode. Hvor langt i livet har din hjerne ført dig?
du har ik fattet min pointe, hvis du havde læst mine posts igennem thread vil du se at jeg går ind for at INGEN substanser/stimulanter bliver forbudt for der er ik nogen der skal bestemme hva jeg laver derhjemme, mange af de ting er værre end hash og alkohol men det er jeg sådan set pisse ligeglad med, skal nok selv bestemme hva jeg vil forpeste min egen krop med
hvis du ik har andet end negativ crap at komme med så hold dig ude af debatten, det var der jeg vil hen, og ik en personlig flame med dig
Quote (Molle_fkk @ Sep 4 2011 06:14pm)
Du ville få meget mere ud af diskussioner hvis du kunne lade være med at smide fornærmelser efter folk konstant.
Anywho, synes bestemt hash bør være lovligt. Har svært ved at forstå hvorfor folk vil forbyde det. Skyldes sikkert at de ikke helt ved hvad det er, but still.
hvordan kan man have en diskussion med en som bare latterliggøre det man snakker om uden at komme med noget konstruktivt til debatten ? hvis han nu havde kommet med et ordenligt indlæg istedet for havde jeg nok gevet et andet svar ?
This post was edited by lulzz on Sep 4 2011 10:39am