Quote (Headshot @ Jul 6 2011 04:02pm)
Ye right for penge og fg er også det samme? Det er jo noget helt andet..
Tilgengæld hvis en snød dig for 500kr, kunne du evt. få ham spærret inde, og så kunne han vælge at betale tilbage. Der vil jeg sige at det du har gjort er at gå hen og finde ud af hvor ham er snød dig for 500kr han bor og så bryde ind og nakke 500kr i hans skuffe.
Bare for at køre videre på dit eksempel med penge vs fg, da jeg dog ikke synes det har samme relevans, men det styrer du jo bare.
Hvis det er for svært at forstå hvad jeg mener, så sig endelig til, så skal jeg nok prøve at fordybe mig.
om det er penge eller fg eller en latterlig ting uden nogen værdi overhovedet såsom fg er sådan set ligemeget, det var bare et eks.
jeg gjorde ingenting for at få de fg's tilbage, jeg gad ingengang få ham welcher listed for jeg var rimelig ligeglad havde 8 k fg som jeg ik vidste hva jeg skulle bruge til aligevel, som jeg så endte med at donate væk til m8's og randoms, og skulle jeg så stjåle det fra andre ? jsp og fg har aldrig betydet det store for mig, det er bare pixel tidsfordriv
3 timer efter ham idioten stjal mine 800 fg loggede han ind på hans multi acc og welchede videre, og han var hel vild med mig og blev ved med at ville spille med mig igen fordi han vidste jeg bare gav fg'sne, tossen havde bare glemt at skifte sit aim acc og en masse andre ting
han ville spille om 400 fg, faktisk mine egne 400 fg, jeg sagde ja og ville ha upfront, det fik jeg så og sagde tak tak, nu kan du sende mig mine sidste 400 fg så grinte han bare og sagde han nok skulle få mig welcher listed selvom jeg lige havde gevet ham 400 gratis fg
1 dag efter bliver han banned for multi og scams
så hvad er det lige jeg har gjordt forkert her ?
og ja, hvis en stjal 500 kr fra mig ville jeg stjæle det dobbelte fra ham, ellers bare 1 tand pr 100 kr hvis han ik havde noget af værdi
Quote (LegionOfAngels @ Jul 6 2011 04:09pm)
Gutter gutter gutter! Roooolig nu ^^
jeg prøver bare at melde mig til en poker tourny stille og roligt og straks bliver jeg overfaldet
This post was edited by lulzz on Jul 6 2011 08:26am