Quote (PoD_Clan @ Jul 30 2011 01:58am)
De seneste kommentare
______________________________________________________________________________________________________________
"Så er det årlige tyreløb startet - Og jeg sidder tilbage i en håbløs tilstand og beder til alt hvad der er at bede til, om én enkelt ting :
Jeg håber inderligt, at menneskene som deltager alle går der fra med vedvarende smerte og utallige skader.
- Dyremishandling på åben gade -Hvad helvede er det for en verden vi lever i?!
Igen : jeg undskylder til dyrene for mine medmenneskers så ofte kyniske handlinger!"
______________________________________________________________________________________________________________
"århus : en flok unge morede sig mandag aften med at spille spillet boldspillet 'mur' med levende høns
- da politiet ankom lagde der 3 døde i en kasse og to levende ovenpå
- som var helt afkræftet. - jeg tudet som en piskede da jeg læste det
- og isådanne tilfælde vil jeg mene at levemåden 'eye for an eye' er passende
- de mennesker skulle gennemtæves til ukendelighed! - jeg har slet ikke ord for hvor gal jeg bliver!"
"store nørd : Først tager man en regnorm og Propper saltvand på
-for at vise hvad saltvand gør ved os -vi rynker sammen som en rosin.
- bagefter tager man vand fra et akvarie med en guldfisk i
-for at vise hvad der sker, når varme får vand til at fordampe
-guldfisken lagde på siden og Kæmpede for at trække vejret.
-HVAD HELVEDE ER DET FOR NOGET?!"
ER HUN IKKE VIRKELIG TIL GRIN?, DER ER JO INGEN DER VIL VÆRE SAMMEN MED SÅDAN EN TRUNTE?
Hun er smadret :-P
også vil jeg da i øvrigt mene at de hedde lå ikke lagde? hun skrev lagde hvor jeg vil mene der skulle stå lå to gange