d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev12345660Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 71,592.36
Jun 16 2011 11:09am
Quote (MrLennon @ Jun 15 2011 03:45pm)
En tryllekunstner var ansat på et krydstogtskib, hvor han skulle underholde passagererne på den lange overfart. Men der sad altid en papegøje bag ham og skræppede:  - “Han har den i ærmet!” eller - “Han har den i lommen!”
Tryllekunstneren gik til kaptajnen og klagede, og papegøjen blev fjernet.
Ulykkeligvis kom skibet ud i en storm dagen efter og gik ned med mand og mus. Kun to overlevede: papegøjen og tryllekunstneren. I tre dage sagde papegøjen ikke noget overhovedet. Endelig den fjerde dag kunne den ikke holde sig længere:  - “Okay, jeg giver op! Hvor har du gjort af skibet?”

Lol den var awesome! :D
Member
Gold: 573.84
Jun 16 2011 02:23pm
Lille Peter var helt tosset med pandekager, men mor sagde han ik' sku' spise så mange, for så bliver man bare tyk.
Næste dag så han en stor tyk mand i bussen, og sagde til ham: Orv, du har nok spist mange pandekager hva?
Peter`s Mor sagde: Puha Peter, sådan siger man ikke!
Næste dag i bussen sad der en højgravid dame på et af sæderne, og Peter brændte efter at sige noget til hende, men kom så i tanke om, hvad Mor havde sagt. Langt om længe, fandt han på at sige noget pænt til damen, og sagde så : Øj, du har nok fået noget du godt ku lide, hva?
Banned
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 16 2011 04:07pm
gode jokes :D
keep em coming
Member
Jun 17 2011 01:56am
To politimænd står på et hjørne med deres politihund.
Pludselig kommer en lille dreng løbende og løfter op i hundens hale, kigger den i enden og løber væk igen.
Betjentene undrer sig, men gør ikke noget videre ved det.
15 minutter efter kommer drengen igen løbende og løfter op i hundens hale, hvorefter han løber igen.
De to betjente beslutter sig for at hive fat i drengen næste gang han kommer forbi.
Da drengen kommer igen efter et kvarter tager den ene betjent fat i drengen og spørger:
- "Hvad fa´en har du gang i?"
- "Min far sagde, at jeg skulle løbe op på hjørnet og se, om hunden med de to røvhuller stadig stod her."
Member
Gold: 3,440.83
Jun 17 2011 07:19am
Quote (paxelsen @ Jun 17 2011 09:56am)
To politimænd står på et hjørne med deres politihund.
Pludselig kommer en lille dreng løbende og løfter op i hundens hale, kigger den i enden og løber væk igen.
Betjentene undrer sig, men gør ikke noget videre ved det.
15 minutter efter kommer drengen igen løbende og løfter op i hundens hale, hvorefter han løber igen.
De to betjente beslutter sig for at hive fat i drengen næste gang han kommer forbi.
Da drengen kommer igen efter et kvarter tager den ene betjent fat i drengen og spørger:
- "Hvad fa´en har du gang i?"
- "Min far sagde, at jeg skulle løbe op på hjørnet og se, om hunden med de to røvhuller stadig stod her."

haha n1 xD

den er bedre end alle dem der er posted tilsammen
Member
Jun 17 2011 01:53pm
Konen kom tidligt hjem og fandt sin mand i dobbelsengen med en meget attraktiv ung kvinde.

...Og hun blev ude af sig selv.
...
"Dit store svin!" skreg hun, "Hvor vover du at gøre dette mod mig -
en trofast hustru, dine børns mor - jeg forlader dig øjeblikkeligt! - og
jeg ønsker i øvrigt skilsmisse - her og nu!!"

Manden svarede:

"Slap lidt af, kæreste! - lad mig i det mindste lige forklare det hele!"'

Godt - forklar så! - hvæsede hun, men det bliver så de sidste ord, du siger til mig!"'

Og manden begyndte:

"OK! - jeg var lige gået ind i bilen, da denne unge dame bad om et lift.
Hun så ud til at være lidt nede i kulkælderen og så ganske forsvarsløs
ud, så jeg fik medlidenhed med hende og lod hende komme ind i bilen.

Med det samme kunne jeg se, at hun var tynd, snavset og meget dårligt klædt.
Hun fortalte, at hun ikke havde fået noget at spise i 3 dage.

Jeg ynkedes ved hende og bragte hende derfor med her hjem.

Den mad, jeg havde lavet til dig i aftes, som du ikke ville have, fordi
du ikke ville tage på i vægt, gav jeg til den lille stakkel, og hun spiste
den med glubende appetit.

Da hun jo også trængte sådan til at blive vasket, foreslog jeg hende,
at hun kunne tage et dejligt brusebad, og imens bemærkede jeg, at hendes tøj var snavset og fuld af huller, så det smed jeg simpelthen ud.

Da hun så intet tøj havde mere, gav jeg hende de designer-jeans, jeg gav dig sidste år, og som du ikke ville tage på, fordi de var alt for snævre.

Jeg gav hende også det undertøj, jeg forærede dig i bryllupsgave, som du heller ikke ville bære, fordi jeg overhovedet ikke havde nogen smag.

Den sexede bluse, min søster gav dig til jul, gav jeg hende også. Du ville jo alligevel ikke have den på, da du jo ikke kan udstå hende - og støvlerne, du købte i den der dyre boutique, men ikke ville trække på, fordi din kollega havde et par magen til, fik hun også."

Manden tog en hurtig dyb indånding og fortsatte:

Hun var ganske overvældet over min hjælp, og da jeg fulgte hende til døren, vendte hun sig imod mig og spurgte:

Har du ellers andet, din kone ikke bruger
Member
Gold: 10.00
Jun 17 2011 01:58pm
n1 :thumbsup:
Banned
Warn: 20%
Jun 17 2011 06:09pm
Quote (paxelsen @ 17 Jun 2011 21:53)
Konen kom tidligt hjem og fandt sin mand i dobbelsengen med en meget attraktiv ung kvinde.

...Og hun blev ude af sig selv.
...
"Dit store svin!" skreg hun, "Hvor vover du at gøre dette mod mig -
en trofast hustru, dine børns mor - jeg forlader dig øjeblikkeligt! - og
jeg ønsker i øvrigt skilsmisse - her og nu!!"

Manden svarede:

"Slap lidt af, kæreste! - lad mig i det mindste lige forklare det hele!"'

Godt - forklar så! - hvæsede hun, men det bliver så de sidste ord, du siger til mig!"'

Og manden begyndte:

"OK! - jeg var lige gået ind i bilen, da denne unge dame bad om et lift.
Hun så ud til at være lidt nede i kulkælderen og så ganske forsvarsløs
ud, så jeg fik medlidenhed med hende og lod hende komme ind i bilen.

Med det samme kunne jeg se, at hun var tynd, snavset og meget dårligt klædt.
Hun fortalte, at hun ikke havde fået noget at spise i 3 dage.

Jeg ynkedes ved hende og bragte hende derfor med her hjem.

Den mad, jeg havde lavet til dig i aftes, som du ikke ville have, fordi
du ikke ville tage på i vægt, gav jeg til den lille stakkel, og hun spiste
den med glubende appetit.

Da hun jo også trængte sådan til at blive vasket, foreslog jeg hende,
at hun kunne tage et dejligt brusebad, og imens bemærkede jeg, at hendes tøj var snavset og fuld af huller, så det smed jeg simpelthen ud.

Da hun så intet tøj havde mere, gav jeg hende de designer-jeans, jeg gav dig sidste år, og som du ikke ville tage på, fordi de var alt for snævre.

Jeg gav hende også det undertøj, jeg forærede dig i bryllupsgave, som du heller ikke ville bære, fordi jeg overhovedet ikke havde nogen smag.

Den sexede bluse, min søster gav dig til jul, gav jeg hende også. Du ville jo alligevel ikke have den på, da du jo ikke kan udstå hende - og støvlerne, du købte i den der dyre boutique, men ikke ville trække på, fordi din kollega havde et par magen til, fik hun også."

Manden tog en hurtig dyb indånding og fortsatte:

Hun var ganske overvældet over min hjælp, og da jeg fulgte hende til døren, vendte hun sig imod mig og spurgte:

Har du ellers andet, din kone ikke bruger

hahaha :D
Member
Jun 17 2011 08:48pm
haha n1 :D
Member
Jun 18 2011 04:16am
Tarzan var faldet ned fra et træ og havde mistet et øje, en ar m og sin penis.
Han kontaktede derfor medicinmanden som gav ham et øje fra en ørn, en arm fra en abe, og sidst men ikke mindst snabelen fra en elefant som penis.
Medicinmanden spørger efter en tid hvordan det går.
- Jo tak siger tarzan. Med øjet kan jeg se flere km, med armen kan jeg bedre svingè mig i træerne, men jeg er godt nok træt af at min pik konstant stopper græs op i min bagdel!
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345660Next
Add Reply New Topic New Poll