d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Kan Ikke Finde Mine Shorts
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 7,745.83
Apr 27 2011 09:39am
Quote (dawnofdead @ Apr 27 2011 03:17pm)
Haha du bliver bare ved. Hvor er det jeg skriver der ikke findes nogen bivirkerninger?.

du siger man ikke kan blive afhængig

men svedeture og søvnløshed er bivirkninger af at være afhængig

kan du snart se pointen eller skal jeg skære det helt ud i pap ?

Member
Gold: 2.00
Apr 27 2011 10:15am
Quote (lulzz @ Apr 27 2011 05:39pm)
du siger man ikke kan blive afhængig

men svedeture og søvnløshed er bivirkninger af at være afhængig

kan du snart se pointen eller skal jeg skære det helt ud i pap ?

Så link nogen artikler eller lign, der beviser at man bliver Fysik afhængig.
Member
Apr 27 2011 10:37am
Quote (dawnofdead @ Apr 27 2011 04:15pm)
Så link  nogen artikler eller lign, der beviser at man bliver Fysik afhængig.

Tolerance og afhængighed

* irritation
    * rastløshed
    * kvalme
    * sveden
    * diarré
    * koncentrationsbesvær
    * dårligt humør
    * søvnbesvær

Abstinenserne kan være ubehagelige, men er ikke farlige. De går over af sig selv igen.

http://www.apoteket.dk/KropOgHelbred/Forebyggelse/Misbrug/Hash.aspx

første link på google

søvnbesvær og svedeture er bare 2 af mange bivirkninger der kommer at af være afhængig både fysisk og psykisk

du aner jo tydeligvist ingenting om emnet, du har aldrig selv oplevet det, du er for fatsvag til at google det? og aligevel prøver du udtale dig om det og holde fast i du har ret xD

Member
Apr 27 2011 10:59am
Quote (lulzz @ Apr 27 2011 06:37pm)
http://www.apoteket.dk/KropOgHelbred/Forebyggelse/Misbrug/Hash.aspx

første link på google

søvnbesvær og svedeture er bare 2 af mange bivirkninger der kommer at af være afhængig både fysisk og psykisk

du aner jo tydeligvist ingenting om emnet, du har aldrig selv oplevet det, du er for fatsvag til at google det? og aligevel prøver du udtale dig om det og holde fast i du har ret xD

Haha sød måde at arguementere på. Der er jo intet bevis i det link, Ligesom der ikke er i det jeg har linket.

Man bliver ikke fysisk afhængig af hash, men man kan blive psykisk afhængig af den afslappende tilstand, man kan komme i, når man er skæv. Den afhængige hashryger oplever, at han/hun er mere "sig selv" med hash end uden.

http://www.ssp.hvidovre.dk/Default.aspx?ID=111
Member
Apr 27 2011 11:11am
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Quote (dawnofdead @ Apr 27 2011 04:59pm)
Haha sød måde at arguementere på. Der er jo intet bevis i det link, Ligesom der ikke er i det jeg har linket.

Man bliver ikke fysisk afhængig af hash, men man kan blive psykisk afhængig af den afslappende tilstand, man kan komme i, når man er skæv. Den afhængige hashryger oplever, at han/hun er mere "sig selv" med hash end uden.

http://www.ssp.hvidovre.dk/Default.aspx?ID=111

sig mig, er du fuldstændig retard ?

Hash ophobes i hjernens fedtvæv, hvis man ryger mere end en gang om ugen. Dette betyder at en person der ryger hash ca. 2 gange om ugen, rent faktisk kan gå rundt og være konstant påvirket.

Hash er psykisk vanedannende. Efter kort tids hyppig brug af hash skal der mere hash til for at opnå samme rushvirkning. Kroppen udvikler tolerance.

Efter ca. en måneds hyppig rygning kan man få ubehag (abstinenser) når man stopper. Symptomerne er irritation, rastløshed, nedtrykthed og søvnbesvær. De går over af sig selv efter en tid, hvis man holder sig fra hash.

.

måske du skulle tage at læse linjen nedenunder din flotte quote ? fucking fjols

Member
Apr 27 2011 11:44am
Quote (lulzz @ Apr 27 2011 07:11pm)
sig mig, er du fuldstændig retard ?

måske du skulle tage at læse linjen nedenunder din flotte quote ? fucking fjols

Er du 12 år? Du kan ikke debatere uden at skulle svine mig til i hver eneste reply. Har reportet dig for flame.

There is only scant evidence that marijuana produces physical dependence and withdrawal in humans.

http://www.erowid.org/plants/cannabis/cannabis_myth9.shtml]
Member
Gold: 12,213.40
Apr 27 2011 11:48am
I skulle* virkelig skamme jer -_-

This post was edited by LegionOfAngels on Apr 27 2011 11:51am
Member
Apr 27 2011 12:47pm
Quote (dawnofdead @ Apr 27 2011 05:44pm)
Er du 12 år? Du kan ikke debatere uden at skulle svine mig til i hver eneste reply. Har reportet dig for flame.

There is only scant evidence that marijuana produces physical dependence and withdrawal in humans.

http://www.erowid.org/plants/cannabis/cannabismyth9.shtml]

lad mig lige quote resten med for dig igen

When human subjects were administered daily oral doses of 180-210 mg of THC - the equivalent of 15-20 joints per day - abrupt cessation produced adverse symptoms, including disturbed sleep, restlessness, nausea, decreased appetite, and sweating. The authors interpreted these symptoms as evidence of physical dependence. However, they noted the syndrome's relatively mild nature and remained skeptical of its occurrence when marijuana is consumed in usual doses and situations. 61 Indeed, when humans are allowed to control consumption, even high doses are not followed by adverse withdrawal symptoms. 62

sådan som jeg har forstået det står der de forsøgspersoner som fik svarende til 15-20 joints om dagen (som er et hæftigt misbrug, og ryger man det så er eller blir man afhængig rigtig hurtigt, siger lidt sig selv ik ?) får de her bivirkninger, og det er bevist, men de tror ikk på at et moderat forbrug såsom folk der ryger nogle joints om dagen eller mindre vil opleve dette

det kommer jo helt an på hvor meget man ryger, hvor tit man ryger, og hvor potent det er

hvis du ryger 2 gram standart om dagen så oplever du nok ik det vilde, hvis du så ryger 5 gram ice om dagen vil du opleve noget helt andet, det kunne du ik have sagt dig selv ?

det nr 2 link du henter hvor der står præcis de ting jeg siger til dig

du ved jo ingenting du sidder bare og fisker efter shit på google

tror bare vi lader den ligge her, du har vist du en uviden tosse, og du er spild af tid

hf

This post was edited by lulzz on Apr 27 2011 12:59pm
Member
Apr 27 2011 12:57pm
Quote (LegionOfAngels @ Apr 27 2011 05:48pm)
I skulle* virkelig skamme jer -_-

ja, folk skulle skamme sig over de kan sidde og lukke så meget lort ud om noget de ved så lidt om

magen til flok google heroes skal man lede længe efter, de få tosser der har fundet ud af søgefunktionen på google tror de kan komme med enhver quote og have ret uden den mindste anelse eller erfaring om hva faen de snakker om

Member
Gold: 12,213.40
Apr 27 2011 02:01pm
Quote (lulzz @ Apr 27 2011 08:57pm)
ja, folk skulle skamme sig over de kan sidde og lukke så meget lort ud om noget de ved så lidt om

magen til flok google heroes skal man lede længe efter, de få tosser der har fundet ud af  søgefunktionen på google tror de kan komme med enhver quote og have ret uden den mindste anelse eller erfaring om hva faen de snakker om

Det var så ikke hvad jeg hentydede til, but who cares, right?
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll