Quote (dawnofdead @ Apr 27 2011 05:44pm)
lad mig lige quote resten med for dig igen
There is only scant evidence that marijuana produces physical dependence and withdrawal in humans.
When human subjects were administered daily oral doses of 180-210 mg of THC - the equivalent of 15-20 joints per day - abrupt cessation produced adverse symptoms, including disturbed sleep, restlessness, nausea, decreased appetite, and sweating. The authors interpreted these symptoms as evidence of physical dependence. However, they noted the syndrome's relatively mild nature and remained skeptical of its occurrence when marijuana is consumed in usual doses and situations. 61 Indeed, when humans are allowed to control consumption, even high doses are not followed by adverse withdrawal symptoms. 62
sådan som jeg har forstået det står der de forsøgspersoner som fik svarende til 15-20 joints om dagen (som er et hæftigt misbrug, og ryger man det så er eller blir man afhængig rigtig hurtigt, siger lidt sig selv ik ?) får de her bivirkninger, og det er bevist, men de tror ikk på at et moderat forbrug såsom folk der ryger nogle joints om dagen eller mindre vil opleve dette
det kommer jo helt an på hvor meget man ryger, hvor tit man ryger, og hvor potent det er
hvis du ryger 2 gram standart om dagen så oplever du nok ik det vilde, hvis du så ryger 5 gram ice om dagen vil du opleve noget helt andet, det kunne du ik have sagt dig selv ?
det nr 2 link du henter hvor der står præcis de ting jeg siger til dig
du ved jo ingenting du sidder bare og fisker efter shit på google
tror bare vi lader den ligge her, du har vist du en uviden tosse, og du er spild af tid
hf
This post was edited by lulzz on Apr 27 2011 12:59pm