Quote (Monze @ 10 Apr 2011 12:38)
Øh siger du at topdata sælger billigt lort?
Ja det er godtnok ikke helt som bilka men gode dele er det ikke. Det kan være det er ok dele for en random bruger, men kvalitet er det bestemt ikke.
Det kan være det først går op for en når man prøve og side bag en pc der er lavet uden buget.
Jeg kan godt se det er svært hvis man kun har et produkt og sammenligne med
Quote (ZwiX @ 10 Apr 2011 12:40)

Manden er jo tydeligvis påvirket af rusmidler.
Nej jeg er skam meget behersket. Jeg kunne faktisk leve af og samle casemod pcere og rack servere hvis det ikke er fordi oc er sådan en vild dyr hobby.
Den her bliver der linket til højere oppe
http://topdata.dk/product.asp?product=74251. gfx. Hvad mærke er det? ikke ligegyldigt hvad mærke det er hvad angår larm, køling, bios, os drivere da det er ati.
2. Cpu. Udemærket cpu man før en god ydelse for de 1400.- den koster. har dræbt 2 af dem og de kan holde til nogle volt.
3. Mb. Igen et ok kort i low+-mid klassen da det kom på gaden i jan 2010, tror jeg faktisk det var et af de første kort på gaden med usb 3.0. Lyden er dømt dårlig onboard, men er lige meget hvis man bruger usb. Hvis du ikke vil lave oc kan det også være ligemeget at det skal frarådes og gøre det på dette kort sammen med deres psu da jeg med garanti ikke er noget hverkan i bundkort eller i psu der beskytter dit hardware imod vj(voltjump) lysnettet. Der ville bare være så mange andre bedre kort, man kunne have brugt til omkring 1k.
4. HD. Igen i har ret wd laver nogle ok harddiske det er bestemt kvalitet...gab ZZZZZzzzzzzzzzzzzz... En kæde er ikke stærkere end det svageste led.
5. Psu. Det er no name når det er bedst jeg kan se indkøbs prisen på den er 191kr hvis du er en mellemstor aftager og der får du ikke noget der skulle sluttes til noget jeg ejer. Det er nok det dummeste sted man kan spare i en pc.
6. Case. Ja hvis du betaler 475kr extra får du en HAF 922 som er en ok case som er fornuftig opbygget, men det er stadig kun en resonans blik kasse i midklassen. Jeg og mange andre ville da sætte pris på at den gider holde kæft mens den arbejde, lidt ligesom med konen... Må man overhovedet åbne kabinettet for og tjekke om de dele man har betalt for sidder derinde?
7. Ram. Der er 4 gb det kan dække de flestes behov sådan da. Men et det er dual ram får dem med i mid da trippel er et must i en ny pc imo. Kingston er sku ok de ram er bare LANGSOME!!! timing er 9-9-9-27 ved allerede 1.65 volt, rotering er 9 ved 1600 mhz
Jeg kan da godt se det er et ude mærket produkt de sælger i helhed hvis køber er lille mads som lige skal have sprængt konfirmations sparegrisen for kender han til andet?
Forstår godt de sætter den på tilbud da sb snart vil være så udbredt at den vil være umulig og sælge.