d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Brøndby !
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 7,525.26
Apr 3 2011 07:24am
Quote (Provo2100 @ 3 Apr 2011 14:16)
Måske, men så tror jeg bare ikke din lidenskab er fodbold og hvis det er, så er du vel en passiv/neutral fan, som bare godt kan lide god fodbold i det hele taget, men ikke 100% står med en klub i medgang og modgang.

Nej det er ikke min lidenskab, det er korrekt. Jeg synes bare at når man når til det punkt hvor man ligefrem bliver stødt/ophidset over at se nogle skrive noget om den klub man holder med, så har det taget overhånd. :)
Jeg ser Barcelona engang imellem, men hvis folk skrev at de var dårlige eller hvad man nu siger, så var jeg cirka 100 % lige glad. Derfor kan jeg godt lide at se dem alligevel.
Member
Gold: 20,016.00
Apr 3 2011 07:27am
Quote (Znuggle @ Apr 3 2011 02:24pm)
Nej det er ikke min lidenskab, det er korrekt. Jeg synes bare at når man når til det punkt hvor man ligefrem bliver stødt/ophidset over at se nogle skrive noget om den klub man holder med, så har det taget overhånd. :)
Jeg ser Barcelona engang imellem, men hvis folk skrev at de var dårlige eller hvad man nu siger, så var jeg cirka 100 % lige glad. Derfor kan jeg godt lide at se dem alligevel.

Jeg tror der er rigtig mange ting, du ikke helt er inde i, når det gælder om fodbold og ens hold og deres rivaler. Det er nok noget, du selv skal opleve, for at kunne forstå det.
- Det kan selvfølgelig også være i andre sportsgrene og lign.

Så er der nogle(mig inkl.) som elsker, at diskutere fodbold i det hele taget, alt omkring det osv...
Member
Gold: 0.00
Apr 3 2011 07:45am
Quote (Need4More @ Apr 3 2011 12:08pm)
EFB ftw! <3

så heldigt.
Member
Gold: 7,525.26
Apr 3 2011 07:46am
Quote (Provo2100 @ 3 Apr 2011 14:27)
Jeg tror der er rigtig mange ting, du ikke helt er inde i, når det gælder om fodbold og ens hold og deres rivaler. Det er nok noget, du selv skal opleve, for at kunne forstå det.
- Det kan selvfølgelig også være i andre sportsgrene og lign.

Så er der nogle(mig inkl.) som elsker, at diskutere fodbold i det hele taget, alt omkring det osv...

Lige præcis, diskutere!
Jeg er nogenlunde med på hvad du mener tror jeg, og det med at diskutere er jeg helt med på, og det er fedt med en god diskussion ;)

Jeg står af når det kommer til det der.

"Min klub er bedre end din lorteklub"
"Nej prøv at se jeres taberfans"
"Nej vi smadrer jer din nar"
"Du er dum, du er ikke en rigtig fan"

blabla...
Det er ikke at diskutere, og det er måske det jeg har imod fodbold, fordi jeg synes at de personer der har et lidt "ensidigt" forhold til den slags ofte plejer at være dem der også gør sig bemærket. Man hører jo ikke i nyhederne at der var 13536 fredelige tilskuere der gik hjem efter kampen, men hører at der var 10-20 klaphatte som var vrede over resultatet på kampen som smadrede en DSB vogn på vej hjem, eller råbte af folk, eller opførte sig mindre pænt på en eller anden måde.

Hvis man er interesseret i at diskutere og har et godt forhold til sin sport behøves det aldrig at komme så langt ud, og jeg har spillet håndbold i over 10 år, jeg synes være fans/jeg selv som fan går meget op i det, men vi er glade og kan diskutere umiddelbart efter kampen er slut.
Så min pointe er bare at det er fedt når man lige kan tælle til 10 og sige "hvad sker der her" i stedet for at det bliver sådan noget tilfældigt tilsvining af hinandens respektive klubber, og der synes jeg tit at folk fra fodboldverdenen viser sig fra deres lidt mere ærgerlige side. Men igen, der er mange fans, og det ville da være underligt hvis ikke der var et par idioter imellem, men synd er det.
Member
Warn: 40%
Apr 3 2011 12:42pm
Quote (KingZize @ 3 Apr 2011 13:51)
pænt gammel. kom ind i kampen og find på noget nyt

Enig !, på vestegnen er der et fænomen der kaldes "sammenhold"
ikk som det der firma der ligger midt i københavn..

En fodboldklub skal ikk drives dom et firma

Ligemeget hvordan det går er man brøndby fan og står ved det.. ikk ligesom de der vatnisser fra fck som kun viser de er fan når det endelig går godt.
og ligeså snart de taber eller spiller uafgjort er i væk. eller også sidder i og vræler over de andre var "heldige"? og det skulle komme fra fck?
LAWL

Én gang Brøndby - ALTID brøndby ! ses på stadion senere !

ja flot i kunne hive en 1-1 hjem
må jeg så erkende

Stand your ground !

Hmm, det kunne jo så være Brøndby kunne lære lidt af ''Firmaet'' så vidt jeg ved er det ikke FCK der er i økonomiske problemer, det kunne også være de skulle kigge på de lønninger som deres spiller får, da de er blandt de dyreste i ligaen, men samtidig er dem der præstere mindst.
Hvor ligger det forkerte egentlig i at FCK kan finde ud af at skaffe penge, imens Brøndby intet kan trække, udover dårlige placeringer?. For alle fodbold klubber går det jo ud på at skaffe penge så de kan overleve og købe nye spillere, bare fordi FCK har en anden metode?, Brøndby får jo kun penge fra sponsorer og aktiveringen, det jo nok ikke for sjov at jeres kamp i dag spilles d.1 søndag i måneden, så alle togene er gratis (næsten), så alle jeres små dagpenge modtager rent faktisk kan komme ind og støtte deres ''fodbold''klub.
:*

This post was edited by Sometimes on Apr 3 2011 12:43pm
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 3 2011 05:05pm
drenge.. det er et Brøndby topic..
Member
Gold: 1.36
Apr 3 2011 05:11pm
Quote (Hej @ Apr 4 2011 12:05am)
drenge.. det er et Brøndby topic..

Uddevalla >
Member
Gold: 573.84
Apr 3 2011 05:25pm
FCK har nu valgt at skifte musikken i pausen, da R. Kellys "I believe I can fly" satte lidt for meget gang i folk

(jeg er brøndbyfan for ever)
Member
Gold: 0.55
Apr 4 2011 02:35am
Quote (Sometimes @ Apr 3 2011 08:42pm)
Hmm, det kunne jo så være Brøndby kunne lære lidt af ''Firmaet'' så vidt jeg ved er det ikke FCK der er i økonomiske problemer, det kunne også være de skulle kigge på de lønninger som deres spiller får, da de er blandt de dyreste i ligaen, men samtidig er dem der præstere mindst.
Hvor ligger det forkerte egentlig i at FCK kan finde ud af at skaffe penge, imens Brøndby intet kan trække, udover dårlige placeringer?. For alle fodbold klubber går det jo ud på at skaffe penge så de kan overleve og købe nye spillere, bare fordi FCK har en anden metode?, Brøndby får jo kun penge fra sponsorer og aktiveringen, det jo nok ikke for sjov at jeres kamp i dag spilles d.1 søndag i måneden, så alle togene er gratis (næsten), så alle jeres små dagpenge modtager rent faktisk kan komme ind og støtte deres ''fodbold''klub.
:*

Fck har jo ingen gang deres eget stadion de betaler små penge til stadion i forhold til hvad andre klubber gør fordi de kun låner sig ind på Parken.
Member
Apr 4 2011 02:56am
Quote (Vinum @ Apr 4 2011 09:35am)
Fck har jo ingen gang deres eget stadion de betaler små penge til stadion i forhold til hvad andre klubber gør fordi de kun låner sig ind på Parken.

ja tænk sig hvis brøndby gjorde det, så ville de være fallit nu. :rofl:
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll