mig:
ah ja okay, du har ikke lavet noget siden folkeskolen eller hvad? altså uddannelse
ham:
jo har prøvet lidt af hvert
Mig:
men ikke gennemført noget, lyder det som om?
ham:
jo det har jeg også
mig
hvilket?
ham
dyrepasser grundforløb
mig
ah ja okay.. det kan du sikkert ikke bruge til det store.. så må du satse på at arbejde et sted og at du så kan blive elev selvom du ikke rigtigt har nogen uddannelse
ham:
du tror stadig du er bedre end alle andre kan jeg hører

lige som du troede du var i folke skolen, haha
mig:
overhovedet ikke, fortæller bare fakta.. no offense at all.. jeg spørger bare lidt ind til hvad mulighederne er.. ved godt du ikke har haft de bedste muligheder pga. det du nu fejler.. sådan er det jo, kan du jo ikke gøre for.
ham:
hvad jeg fejler ! jeg fejler sku da ikke en skid ! og du sidder og skriver som om du er min uu vejleder xD jeg er færdig af grin over dig xD utroligt du kan klarer hhx sådan som du var im skolen,
mig:
haha! D: du fejler ikke noget? hvad er så grunden til at du har spildt de sidste 3 år af dit liv på ingenting ? du har gennemført et grundforløb som dyrepasser? xD way hands up

men grin du bare, det jo ikke mig der skal søge job i et supermarkedet, som ufaglært og som aldrig bliver til noget.. og så vidt jeg husker, så var det dig der altid sad og gloede ned i bordet i folkeskolen.. og var blank og ingen gad snakke med? kan godt være jeg ikke var særligt aktiv heller, men jeg var sgu ikke en wierdo som dig.. anyways have a nice life :*
This post was edited by Profitting on Mar 24 2011 04:16pm