d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 2 Reset Team > Søger Deltagere
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 23 2011 02:55pm
Ellers napper jeg cold sorc :)
Member
Posts: 1,579
Joined: Oct 29 2006
Gold: 279.00
Mar 23 2011 03:00pm
jeg tager pænt imod cold sorc :)
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Mar 23 2011 03:03pm
undskyld jeg spørg med hvad går det ud på er det noget med man mødes og gamer langt ud på natten i en hel weekend og spiller ladder eller hvad går det ud på :)
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 23 2011 03:04pm
jeg kunne godt tænke mig at være med,

jeg kunne evt. være en sorc eller paladin,

hvad tid på dagen er reset ?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 23 2011 03:34pm
Quote (Juegos @ 23 Mar 2011 22:03)
undskyld jeg spørg med hvad går det ud på er det noget med man mødes og gamer langt ud på natten i en hel weekend og spiller ladder eller hvad går det ud på :)


Ja, bortset fra det er mandag -->
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Mar 23 2011 04:53pm
ja okay :) hvor forgår det henne :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Mar 23 2011 04:54pm
Quote (Juegos @ 23 Mar 2011 23:53)
ja okay :) hvor forgår det henne :)


Inde i diablo ?
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 24 2011 01:31am
Quote (Juegos @ 24 Mar 2011 00:53)
ja okay :) hvor forgår det henne :)


Formålet står der allerede, hvis du gad at bruge 20sec på at læse det.
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Mar 24 2011 03:58am
Jeg ville gerne joine jeres team, men er ikke helt sikker på om jeg er kommet hjem fra skole til reset osv. og har dog heller ik 24timer lige i rap, skolen skal og vil blive passe :


men hvis det bliver aktuelt, kan jeg sagtens lave en cold sorc eller en java :)


Nu ser vi chest :)
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 24 2011 05:12am
Quote (ADHD @ 24 Mar 2011 11:58)
Jeg ville gerne joine jeres team, men er ikke helt sikker på om jeg er kommet hjem fra skole til reset osv. og har dog heller ik 24timer lige i rap, skolen skal og vil blive passe :


men hvis det bliver aktuelt, kan jeg sagtens lave en cold sorc eller en java :)


Nu ser vi  chest :)


Målet for første aften er ACT5 Hell :D

Så er det virkelig træls, hvis halvdelen af folk holder i Nightmere

Så foretrækker at folk kan spille hele mandag nat
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll