Quote (JelleDK @ 17 Nov 2010 09:42)
Det er sikkert bare mig, som misforstår dette helt vildt..
Eller har jeg forstået det rigtigt, at ens "Champion starter ALTID lvl 1 og max kan blive lvl 18 ?
Men hvad er det med max lvl 30 for noget ? Har det nogen betydning for gameplay eller viser det bare at man har vundet mange kampe ?
Når man starter et spil, er man altid lvl 1 til at starte med, det kaldes early game, så går man i et af de 3 lanes der er i banen, en som går op, mid og ned, og så efter hvad man spiller 2v2, 3v3 4v4 5v5, så går man 1-2 i værd lane.
Ivært lane er der så 3 tårne som skal smadres, og af de lanes spawner der også creeps, så det går ud på at lvl op få nice gear for extra dmg osv, og smadre modstanderen, så indgår der taktikker osv teamplay..
Når du så har freaket spillet en del og er lvl 30,. kan du begynde at spille ranked games, så er der ingen noobs osv og man spiller mod mere seriøse spillere og der er noget rank sysetm vidst nok osv osv.
Du burde hente spillet ned tager 30min, det er gratis anyways, og så prøve tutorialen, så kan du få et bedre indblik om det er noget for dig