d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > League Of Legends > Hvem Spiller?
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Nov 16 2010 02:37pm
Quote (Albinonegeren @ 16 Nov 2010 21:24)
but its free


Lad mig gætte.. du har ikk prøvet spillet.. :)

Jeg sagde det samme dengang jeg spillede HoN og aldrig havde prøvet LoL.
Men prøvede det så med nogle venner, og det er pisse sjovt, HoN går det hurtigere, måske lidt mere teamplay pga måden vise heroes virker på, men så er LoL til gengæld god på andre måder.

Prøv spillet giv det en chance cuzz it's free.. ;)
Member
Posts: 350
Joined: Jul 16 2005
Gold: 9.50
Nov 16 2010 08:08pm
"its free" ... ja indtil man ser awesomeness i corporate mundo eller space teemo : )
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Nov 17 2010 02:42am
Quote (nito5240 @ Nov 16 2010 06:39pm)
Spillerne er dannet i 2 hold med 1-5 champions på hvert hold. F.eks. kan man spille 3vs3 eller 5vs5, det er smag og behag.

Hvert hold starter i de modsatte sider af kortet på deres base. En kamp er vundet og besejret når enten modstanderens base er ødelagt eller hvis de de bliver enige om at give op. Man skal så i fællesskab med sit team, arbejde sig op gennem banen op mod modstanderens base. For at komme op til modstanderens base, skal man ødelægge en række tårne, som er placeret således, at hvert hold har lige mange tårne. Undervejs hele ''kampen'' stiger man i niveau (Fra lvl 1 til 18), når man f.eks. dræber de små minions som hver hold har, eller hvis man dræber sine modstandere.

En 'Champion' har 4 forskellige, men specifikke evner som de kan benytte sig af under hele kampen.

... Desto flere kampe man spiller, desto højere lvl bliver man.. Det maksimale lvl er 30.


Det er sikkert bare mig, som misforstår dette helt vildt..
Eller har jeg forstået det rigtigt, at ens "Champion starter ALTID lvl 1 og max kan blive lvl 18 ?
Men hvad er det med max lvl 30 for noget ? Har det nogen betydning for gameplay eller viser det bare at man har vundet mange kampe ?
Member
Posts: 350
Joined: Jul 16 2005
Gold: 9.50
Nov 17 2010 08:51am
du får et mastery point (lidt ligesom talent i wow) hvert summoner lvl, (op til 30), og du kan bruge "runes" som forbedrer dig (gradvist) ingame
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Nov 17 2010 09:11am
Quote (JelleDK @ 17 Nov 2010 09:42)
Det er sikkert bare mig, som misforstår dette helt vildt..
Eller har jeg forstået det rigtigt, at ens "Champion starter ALTID lvl 1 og max kan blive lvl 18 ?
Men hvad er det med max lvl 30 for noget ? Har det nogen betydning for gameplay eller viser det bare at man har vundet mange kampe ?


Når man starter et spil, er man altid lvl 1 til at starte med, det kaldes early game, så går man i et af de 3 lanes der er i banen, en som går op, mid og ned, og så efter hvad man spiller 2v2, 3v3 4v4 5v5, så går man 1-2 i værd lane.

Ivært lane er der så 3 tårne som skal smadres, og af de lanes spawner der også creeps, så det går ud på at lvl op få nice gear for extra dmg osv, og smadre modstanderen, så indgår der taktikker osv teamplay..

Når du så har freaket spillet en del og er lvl 30,. kan du begynde at spille ranked games, så er der ingen noobs osv og man spiller mod mere seriøse spillere og der er noget rank sysetm vidst nok osv osv.

Du burde hente spillet ned tager 30min, det er gratis anyways, og så prøve tutorialen, så kan du få et bedre indblik om det er noget for dig :)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Nov 21 2010 09:24am
Quote (xz-master @ 16 Nov 2010 20:07)
Er stadig frisk på 3v3, selvom jeg kun er lvl 6.

Jeg stemmer for at folk skriver deres acc-navn i tråden, så vi kan få addet hinanden, og evt. finde ud af noget.
Tager et initiativ og får skrevet navne op:




Mig selv: TaBc

PinkyPunky

Feito

zer0rphz

Godlyvengeance

Mr LazyDazy


okey vi er 6, flere der vil :) ?

nogle der kan evt i morgen?
Member
Posts: 9,419
Joined: Aug 16 2008
Gold: 3,001.00
Nov 21 2010 10:38am
Spiller det meget lidt, er hoppet tilbage til hon.

zantheGREAT er min acc.
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 21 2010 10:48am
Quote (mmn91 @ Nov 21 2010 03:24pm)
okey vi er 6, flere der vil :) ?

nogle der kan evt i morgen?


Jeg kan i aften, og muligvis i morgen efter kl 17.

Vi to, + en anden herinde fra skal bare teame up og tage nogle Unranked 3v3 :D

This post was edited by xz-master on Nov 21 2010 10:49am
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 21 2010 10:50am
Quote (xz-master @ 21 Nov 2010 17:48)
Jeg kan i aften, og muligvis i morgen efter kl 17.


Gu kan du ej, du skulle have været hos mig for over en time siden.. Hvor fanden bliver du af? Den her flæskesteg spiser sku da ikke sig selv..
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Nov 21 2010 11:08am
Quote (xz-master @ 21 Nov 2010 17:48)
Jeg kan i aften, og muligvis i morgen efter kl 17.

Vi to, + en anden herinde fra skal bare teame up og tage nogle Unranked 3v3 :D


tehe ser ud til du har en aftale med lennon, i morgen måske så =) ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll