Quote (crazysmoker92 @ Nov 9 2010 03:08am)
jeg kan SLET ikke sove om natten i de timer der betyder noget, og nu er det blevet et stort problem da jeg ikke længere kan få mig selv op i skole :O! OMG!
jeg har prøvet at drikke ingefær te, nogle urte piller min ven får af sin læge, drikke en øl/2/3, drikke en hel flaske vin (blev ret fuld da jeg nærmest kun er skin og ben).
jeg har prøvet at ryge den fede og få slappet af (men når man så lægger sig, kører tankerne i en uendelighed). prøvet endda at stoppe med at ryge,, jeg har prøvet at gå i seng kl 10, og falde i søvn kl 5...
som i nok kan se har jeg et større problem her, og håber virkeligt på mine trofaste danske jspbrugere at hjælpe mig med en løsning.
På forhånd tak for hjælpen!
Hej, jeg har nøjagtigt samme problem, der er rigtig mange teorier mht. hvad man kan gøre for bedre at falde til ro, nu har jeg selv ADHD så det hjælper nok os til at jeg har meget tankemylder inden jeg skal sove, blandt andet kan jeg foreslå dig at lade være med at sidde foran en computer mindst 2 timer inden du skal i seng, da det at sidde og spille stimullere nået i din hjerne, der gør det sværere at sove, den med den fede virker nu fint nok, men det er bare ikke nogen dejlig løsning at skal være på stoffer for at kunne sove.. Jeg ligger selv tit til langt ud på natten, den med at drikke øl er også lidt dum, da man hurtig får sove problemer når man så ikke drikker om aftenen, hvis man nu er vant til det..
Hvis du går til lægen for du sikkert udskrevet nogen troxal (mod tankemylder)
Men det holder sku ikke, synes jeg
This post was edited by ADHD on Nov 10 2010 06:15am