d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fodbold! > ;-)
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 20,016.00
Oct 22 2010 01:11pm
Quote (Uartig @ Oct 22 2010 07:59pm)
Roneey skal sælges, han gider ikke være i United, alex ferguson gider ikke bruge ham..
http://www.bold.dk/nyt/United-uden-Rooney-afklaring der står os han vil væk?

nu snakker vi ikke om skader! vi snakker vi om frispark :-D der slår alves fandme ikke CR!. :-). Kaka sparker os rimelig vildt, vi har altså os nogle stks bare lidt svært og skal finde dem lige med det samme :-D..
nej har ikke set dem, men jeg VED de ikke slår CR's!..

Ja det ved jeg godt..
ja skulle os til at skrive Xavi, for han er været der hele tiden liv, siden han var 15år mener jeg det er :-)..

HAHA. dengang med Figo Deco osv og hvor Raul var vanvigtig! :-D tider tider!

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D800F%2D4A3110258114%7D&redirectorid=news_story&newsid=6653000
Link til deres officiele hjemmeside ;)

Ofcourse, men uden CR har i ingen til og tage ordentlig frispark, Kaka har ikke haft det særlig fedt i Real og han bliver ikke brugt. Er han stadigvæk skadet?
Alves slår selvfølgelig ikke CR, men det er vigtigt og have nogle forskellige til og tage dem, vi har Xavi, Messi og Villa til korte og Alves til de lange.

- Figo skulle aldrig havde været taget til Madrid, han var på vej til og blive en Barca legende... sikke en spade, dog stadigvæk respekt for hans magi.

Det jeg savner ved Deco, er at han blev brugt tit nede som en defensive midtbanespiller, som slog de lange bolde frem, så han stadigvæk havde inflydelse i det opbyggende og målfarlige spil, det er sådan en type jeg vil have :D
Det må siges, det var gode tider og med Ronaldinho <3
Member
Gold: 25,253.44
Oct 22 2010 01:21pm
hmm. tror stadig ikke han bliver der særlig meget mere, hvis jeg skal svarer ærligt, kan godt være det står der ikke men jeg tvivler sku stadig, de skriver tit sådan noget bare for at skrive det så er han der måske kun et år og ikke mere..

CR er vanvigtig men men men! INGEN SLÅR BECKHAM der han var der!. er du sindsyg nogen skyd han kunne lave!!
men ja kaka er stadig skadet ellers er han lige kommet tilbage, men han bliver nok meget snart solgt tror jeg, fordi nu er de fået özil, og han er yngere og lidt bedre synes jeg.

kom figo fra barca til real?. kan ikke huske dem der så meget..
kan kun huske deco meget lidt som den højre kant ikke ?..
ronaldinho er den bedste dribler der har været !:-) han brugte det altid på banen og ikke kun sådan viste han kunne det hvis du forstår
Member
Oct 22 2010 01:33pm
Quote (Uartig @ Oct 22 2010 08:21pm)
hmm. tror stadig ikke han bliver der særlig meget mere, hvis jeg skal svarer ærligt, kan godt være det står der ikke men jeg tvivler sku stadig, de skriver tit sådan noget bare for at skrive det så er han der måske kun et år og ikke mere..

CR er vanvigtig men men men! INGEN SLÅR BECKHAM der han var der!. er du sindsyg nogen skyd han kunne lave!!
men ja kaka er stadig skadet ellers er han lige kommet tilbage, men han bliver nok meget snart solgt tror jeg, fordi nu er de fået özil, og han er yngere og lidt bedre synes jeg.

kom figo fra barca til real?. kan ikke huske dem der så meget..
kan kun huske deco meget lidt som den højre kant ikke ?..
ronaldinho er den bedste dribler der har været !:-) han brugte det altid på banen og ikke kun sådan viste han kunne det hvis du forstår

Tror at hele Rooney sagen enten er fordi han er træt af at SAF ikke køber ordentlig ind og han synes der mangler nogle klasse spillere eller også ville han have mere i løn.
- og nu har SAF lovet ham nye spillere eller forhøjer lønnen, så nu er han glad igen.

Beckham var giftig, helt sikkert! og så hader jeg CR ;)
- Kaka ryger til Chelsea eller United vil jeg skyde på eller retur til Milano

Yes Figo stak til Madrid efter at havde været en af de mest elskede af klubbens fans.
- Ronaldinho var fantastisk både på og udenfor banen, manden elskede det jo virkelig :) savner ham sgu i Barca trøjen.
Deco har været et par steder angående hans position, men synes klart han var bedst som CDM, da han slog lange bolde osv.. :) han var så satans giftig.
Member
Oct 22 2010 01:38pm
Det kan sku godt være du har ret, men jeg tror stadig han bliver solgt :-)..

han var rigtig giftig.. CR er nice :-) os en af mine yndlings spillere :-)..

Figo var sku en god spillere:-)..
som sagt! ingen slår ronaldinho virkelig! han var sindsyg :-D

Kaka ryger til Chelsea! har en fornemmelse af at chelsea vil prøve at få fat i mange af de store denne gang!
Member
Gold: 0.00
Oct 22 2010 01:50pm
Kan godt lide John Dahl fordi han er rigtig farlig foran målet og kan snildt placere ude i burets hjørner.
Member
Oct 22 2010 01:53pm
Quote (Uartig @ Oct 22 2010 08:38pm)
Det kan sku godt være du har ret, men jeg tror stadig han bliver solgt :-)..

han var rigtig giftig.. CR er nice :-) os en af mine yndlings spillere :-)..

Figo var sku en god spillere:-)..
som sagt! ingen slår ronaldinho virkelig! han var sindsyg :-D

Kaka ryger til Chelsea! har en fornemmelse af at chelsea vil prøve at få fat i mange af de store denne gang!

jaaa, selvom Abrahamovic ikke ønsker at smide mange flere penge i Chelsea til spillerindkøb ;)
- United kunne virkelig bruge en Kaka, så tror meget på ham i United faktisk.

CR er en sindsyg dygtig spiller, men jeg hader hans personlighed :(

Ronaldinho havde både karakter og skills! Han er en legende i Barca og en legende i Spansk fodbold, alle kender ham og han vil blive huske MEGET MEGET længe, kan huske at han op til flere gange er blevet klappet af/på banen af andre fans, selv Madrid... det så man også i sidste opgør mod Milan, fansne klappede af Ronaldinho, som var han en af deres, det er stort at opnå det, som fodboldspiller og så på så kort tid er det næsten umuligt. :)
Member
Oct 22 2010 01:57pm
Det kan sku godt være du har ret. ellers ryger han til city, city er igang med at hente mange gode spillere og de har pengene man!..

CR er vild spillere.. men alt for ego! igen gir jeg dig ret ;)

ja men ronaldinho er en legende over hele verden.. alle kender ham jo!. tror han bliver ligesom michael laudrup i spanien alle ved jo hvem han er.
ronaldinho bliver barer større tror jeg.. :-)
Member
Oct 22 2010 02:01pm
Quote (Uartig @ Oct 22 2010 08:57pm)
Det kan sku godt være du har ret. ellers ryger han til city, city er igang med at hente mange gode spillere og de har pengene man!..

CR er vild spillere.. men alt for ego! igen gir jeg dig ret ;)

ja men ronaldinho er en legende over hele verden.. alle kender ham jo!. tror han bliver ligesom michael laudrup i spanien alle ved jo hvem han er.
ronaldinho bliver barer større tror jeg.. :-)

Jaaaer ville også hellere se ham i United trøjen faktisk, selvom jeg hader klubben, men jeg tror han passer bedst dertil.
- Man kan så sige at Chelsea har Ancelotti, som nok meget gerne vil have sin gamle stjerne tilbage fra dengang han var træner i Milano.

CR er en popstjerne :D

Ronaldinho er efter min mening større end Laudrup, ærgeligt hans skills røg så lavt ned og Barca blev tvunget til og sælge ham...
- Han har jo sagt flere gange at han stadigvæk ønskede at spille for "den bedste klub i verden" og høre fansne på Camp Nou. :) Selvom det aldrig vil ske desværre, ellers skulle jeg fandme nok skaffe trøje med det samme :drool:
Member
Oct 22 2010 02:06pm
kaka ryger til CITY!:-D

- haha ja!:-)

ja ronaldinho er større synes jeg os, men det bare an på om han bliver større end ham i spanien jo :-)..
ja det ved jeg godt, men ja han har været vild alt for vild! men han passer mere til milan lige nu fordi der rykker han stadig!
Member
Oct 22 2010 02:25pm
Quote (Uartig @ Oct 22 2010 09:06pm)
kaka ryger til CITY!:-D

- haha ja!:-)

ja ronaldinho er større synes jeg os, men det bare an på om han bliver større end ham i spanien jo :-)..
ja det ved jeg godt, men ja han har været vild alt for vild! men han passer mere til milan lige nu fordi der rykker han stadig!

Tjaaa maybe ;)

- 100% Ronaldinho fortjener kun det bedste.
Milan er klart en god klub for ham og derfor skal han også blive, men han vil altid være husket for sin barca tid ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll