Quote (Uartig @ Oct 22 2010 08:21pm)
hmm. tror stadig ikke han bliver der særlig meget mere, hvis jeg skal svarer ærligt, kan godt være det står der ikke men jeg tvivler sku stadig, de skriver tit sådan noget bare for at skrive det så er han der måske kun et år og ikke mere..
CR er vanvigtig men men men! INGEN SLÅR BECKHAM der han var der!. er du sindsyg nogen skyd han kunne lave!!
men ja kaka er stadig skadet ellers er han lige kommet tilbage, men han bliver nok meget snart solgt tror jeg, fordi nu er de fået özil, og han er yngere og lidt bedre synes jeg.
kom figo fra barca til real?. kan ikke huske dem der så meget..
kan kun huske deco meget lidt som den højre kant ikke ?..
ronaldinho er den bedste dribler der har været !:-) han brugte det altid på banen og ikke kun sådan viste han kunne det hvis du forstår
Tror at hele Rooney sagen enten er fordi han er træt af at SAF ikke køber ordentlig ind og han synes der mangler nogle klasse spillere eller også ville han have mere i løn.
- og nu har SAF lovet ham nye spillere eller forhøjer lønnen, så nu er han glad igen.
Beckham var giftig, helt sikkert! og så hader jeg CR

- Kaka ryger til Chelsea eller United vil jeg skyde på eller retur til Milano
Yes Figo stak til Madrid efter at havde været en af de mest elskede af klubbens fans.
- Ronaldinho var fantastisk både på og udenfor banen, manden elskede det jo virkelig

savner ham sgu i Barca trøjen.
Deco har været et par steder angående hans position, men synes klart han var bedst som CDM, da han slog lange bolde osv..

han var så satans giftig.