d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hack/cheat
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 617.15
Aug 24 2010 04:53pm
Quote (TheNoobie @ Aug 16 2010 05:04pm)
Jeg er lidt ligeglad om folk bruger tmc, autotp, osv. Også bots.

Men jeg synes dupe er det der har ødelagt d2.. Man køber en nice item som perm også går der nogle dage så er lortet væk..

Men jeg er imod hacks, er selv 100% legit player.

rigtige dupers gør kun de super rare ting unperm

rare runes etc jewels high runes

hvilket gør at flere folk kan følge med..

hacks or botters fucker totalt marked op ingen legit player can følge med..

lige nu er det ingen dupe metoder der virker men der er 10 gange flere botters hvilket har fucked ladder totalt up..
Member
Gold: 11,290.60
Aug 25 2010 01:09pm
Quote (Znuggle @ Aug 19 2010 03:17pm)
Dejligt med sådan en eksistentialistisk holdning til tingene. Oh wait.
Det er dit eget valg om du vil snyde, og hvad skal du med dine items når spillet går nedenom og hjem fordi folk som dig selv har ødelagt det?

Jeg kan godt leve med det, men jeg er nysgerrig overfor hvorfor nogle personer gør sådan noget. Kan forstå hvis du er 10-14 år gammel og ikke ved bedre.

Hvorfor nu lige nævne alderen, da det har fuldstændig ingen betydning med om man snyder eller ej, du får det til at fremstå at de ældre (15år og op, efter dit eksempel) ikke kunne finde på at bruge tredje part program, men puds nu lige glorien, og få gaflen ud af dit bagparti. Men hvis du også vil definere "Snyd" jamen så tag da alle dem som har brugt keylogger med i købet, og det ser da ikke helt ud til at du kan leve med det, da du alligevel gider at prøve og nedgøre folk, bare fordi din holdning til således snyd er anderledes.
Member
Gold: 7,525.26
Aug 26 2010 01:07am
Quote (Helten @ 25 Aug 2010 20:09)
Hvorfor nu lige nævne alderen, da det har fuldstændig ingen betydning med om man snyder eller ej, du får det til at fremstå at de ældre (15år og op, efter dit eksempel) ikke kunne finde på at bruge tredje part program, men puds nu lige glorien, og få gaflen ud af dit bagparti. Men hvis du også vil definere "Snyd" jamen så tag da alle dem som har brugt keylogger med i købet, og det ser da ikke helt ud til at du kan leve med det, da du alligevel gider at prøve og nedgøre folk, bare fordi din holdning til således snyd er anderledes.

Det jeg stiller spørgsmåltegn ved er hans holdning til det, jeg siger ikke at det kun er yngre mennesker der kunne finde på at snyde. Jeg er enig i at folk der vinder sig fordele vha. keyloggers også er snydere, det er bare ikke helt samme kategori, men det er bestemt forkasteligt.
Det jeg prøver, er at ændre folks holdning til snyd, fordi jeg synes det er noget bras. Folk er velkomne til at have en anden holdning, men jeg vil fortsætte med at argumentere for min egen, og beklager hvis alders-eksemplet var stødende overfor dig.

This post was edited by Znuggle on Aug 26 2010 01:07am
Member
Gold: 25,253.44
Sep 9 2010 06:47am
det har ødelagt dia2 fuldstændig..
jeg er igang med at sælge alle mine ting. jeg er stopped pga alt det cheat :S
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll