Quote (Helten @ 25 Aug 2010 20:09)
Hvorfor nu lige nævne alderen, da det har fuldstændig ingen betydning med om man snyder eller ej, du får det til at fremstå at de ældre (15år og op, efter dit eksempel) ikke kunne finde på at bruge tredje part program, men puds nu lige glorien, og få gaflen ud af dit bagparti. Men hvis du også vil definere "Snyd" jamen så tag da alle dem som har brugt keylogger med i købet, og det ser da ikke helt ud til at du kan leve med det, da du alligevel gider at prøve og nedgøre folk, bare fordi din holdning til således snyd er anderledes.
Det jeg stiller spørgsmåltegn ved er hans holdning til det, jeg siger ikke at det kun er yngre mennesker der kunne finde på at snyde. Jeg er enig i at folk der vinder sig fordele vha. keyloggers også er snydere, det er bare ikke helt samme kategori, men det er bestemt forkasteligt.
Det jeg prøver, er at ændre folks holdning til snyd, fordi jeg synes det er noget bras. Folk er velkomne til at have en anden holdning, men jeg vil fortsætte med at argumentere for min egen, og beklager hvis alders-eksemplet var stødende overfor dig.
This post was edited by Znuggle on Aug 26 2010 01:07am